• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • mamma10och12
    Bebisnummertvå skrev 2011-12-07 11:36:13 följande:
    Glad
    Fick se bebisarna Hjärta DOm mår bra, växer som dom ska, är jämnstora Glad Ska tillbaka 4 januari o kolla så att dom växer som dom ska. Fick 4 söta bilder På dom ,.
    åh vad roligt , fick du veta hur mycket dom väger och så? vet du kön? =)
    Fröken Ela skrev 2011-12-07 10:48:39 följande:
    Va roligt med så många gravida i Västerås just nu - och lite ironiskt att man gått runt och känt sig ensam i 5 månader Glad

Men nu har det hysteriska humöret börja lägga sig och illamåendet avtagit så nu kanske man vågar träffa folk oxå...   

Jag bor med min dotter på Skallberget, men min karl bor i sthlm i veckorna (lite morderna familjen här) Flört   
    Haha, jamen precis, jag tycker också det vore roligt med mag-träff sen
  • Bebisnummertvå
    mamma10och12 skrev 2011-12-07 12:21:29 följande:
    åh vad roligt , fick du veta hur mycket dom väger och så? vet du kön? =)
    Va roligt med så många gravida i Västerås just nu - och lite ironiskt att man gått runt och känt sig ensam i 5 månader Glad

Men nu har det hysteriska humöret börja lägga sig och illamåendet avtagit så nu kanske man vågar träffa folk oxå...   

Jag bor med min dotter på Skallberget, men min karl bor i sthlm i veckorna (lite morderna familjen här) Flört   
    Haha, jamen precis, jag tycker också det vore roligt med mag-träff sen
    Dom mätte bara nu, svårt att kolla vikten nu sa hon, men nästa gång jag ska dit kanske dom kollar vikten.. Nu vet jag kön :) Men håller det för mig själv tills dom är ute ;)
  • LillTina
    Bebisnummertvå skrev 2011-12-07 09:06:42 följande:
    Hänger med här Glad Bf 21/4 , väntar enäggstvillingar... O Fiona84, dej känner jag ju sen tidigare  Tungan ute

gud vad spännande att få tvillingar, då händer de mycket i magen när de är två som bråkar om platsen=)

har du barn sen tidigare? eller är tvillingarna nr 1 och 2??

• LillTina

ja de är konstigt att man kan känna sig ensam om de,hehe.

hade själv illamående i början av graviditeten och var såå himla trött, orkade knappt jobba. sen helt plötsligt vände de bara runt vecka 14.

vi bor ju väldigt nära varandra, bor på gideonsberg.

• Bebisnummertvå
    LillTina skrev 2011-12-07 12:50:02 följande:

gud vad spännande att få tvillingar, då händer de mycket i magen när de är två som bråkar om platsen=)

har du barn sen tidigare? eller är tvillingarna nr 1 och 2??

Känner inte så mkt än faktiskt, mest På kvällarna känner jag sParkar... Tvilling 1 ligger med huvudet ner o tvilling 2 ligger med huvudet uPP :)
    Har en son sen tidigare, född november 2007.
    Så tvillingarna är nr 2 & 3 :)

vilken vecka är du i?
  • LillTina
    Bebisnummertvå skrev 2011-12-07 13:01:24 följande:
    Känner inte så mkt än faktiskt, mest På kvällarna känner jag sParkar... Tvilling 1 ligger med huvudet ner o tvilling 2 ligger med huvudet uPP :)
    Har en son sen tidigare, född november 2007.
    Så tvillingarna är nr 2 & 3 :)

vilken vecka är du i?

ok. jag är i vecka 17, och jag känner oftatst av bebisen till kvällen eller efter att man har tränat.

men har inte vait på ul än.

de är dags den 21 december längtar.

har en dotter sen tidigare född 05.

• mamma10och12
    LillTina skrev 2011-12-07 13:10:00 följande:

ok. jag är i vecka 17, och jag känner oftatst av bebisen till kvällen eller efter att man har tränat.

men har inte vait på ul än.

de är dags den 21 december längtar.

har en dotter sen tidigare född 05.

mysigt, jag har bara känt bebis en gång, är i vecka 18. men jag har moderkakan i framkant, så det  dröjer väl kanske =)
  • LillTina
    mamma10och12 skrev 2011-12-07 13:18:59 följande:
    mysigt, jag har bara känt bebis en gång, är i vecka 18. men jag har moderkakan i framkant, så det  dröjer väl kanske =)

ja snart kommer man känna hela nätterna.hehe.

då vill man ha lite lugn och ro.

de är ju så olika från person till person vad man känner och hur man mår.

• mamma10och12
    LillTina skrev 2011-12-07 13:46:17 följande:

ja snart kommer man känna hela nätterna.hehe.

då vill man ha lite lugn och ro.

de är ju så olika från person till person vad man känner och hur man mår.

jaa med dottern tror jag att jag kände när hon hade hicka i vecka 20, hihi. ser fram emot det igen =)
    när hade du RUL?
  • LillTina
    mamma10och12 skrev 2011-12-07 14:03:19 följande:
    jaa med dottern tror jag att jag kände när hon hade hicka i vecka 20, hihi. ser fram emot det igen =)
    när hade du RUL?

jag har mitt ultraljud den 21 december.

längtar, förra gången fick jag vara på ul 3ggr frö att vara säker hur långt gången jag var. kollade redan i v 8 då. nu får man vänta till vecka 19 känns så långt..hehe.

de kommer kännas mer verkligt när man får se bebisen röra sig=)

Svar på tråden Gravid i Västerås