• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • Fiona84
    LillTina skrev 2011-12-06 15:28:01 följande:

hej väntar mitt 2.a barn också har en dotter sen tidigare som är född 05.

Bor och jobbar i v-ås. när är du beräknad?

jag är beräknad den 21 maj

Åh va kul med nya brudar=)
    jag är beräknad till 19 maj, väldigt nära ju, kul:)
    själv så pluggar jag heltid på MDH , blir klar till bebben ploppar ut, och bor oxå i västerås.
    vart bor du?
  • mamma10och12
    Fiona84 skrev 2011-12-06 21:42:19 följande:
    själv så pluggar jag heltid på MDH , blir klar till bebben ploppar ut, och bor oxå i västerås.
    vart bor du?
    vad roligt, vad läser du?=)
  • mamma10och12
    Bebisnummertvå skrev 2011-12-07 09:06:42 följande:
    Hänger med här Glad Bf 21/4 , väntar enäggstvillingar... O Fiona84, dej känner jag ju sen tidigare  Tungan ute
    Vad häftigt med enäggs =)!
  • Bebisnummertvå
    mamma10och12 skrev 2011-12-07 09:09:42 följande:
    Vad häftigt med enäggs =)!
    Ja det är det :) Ska bli sPännande o se hur allt kommer att gå.. Ska strax iväg till sPecMVC o träffa läkaren, dom ska väl kolla om bebisarna växer som dom ska :)
  • Fiona84
    Bebisnummertvå skrev 2011-12-07 09:06:42 följande:
    Hänger med här Glad Bf 21/4 , väntar enäggstvillingar... O Fiona84, dej känner jag ju sen tidigare  Tungan ute
    tja tjejen=) du hann före innan jag hann bjuda in dig=) berätta senare idag om du fick se bebisarna=)kram
  • Fiona84
    mamma10och12 skrev 2011-12-07 08:47:47 följande:
    vad roligt, vad läser du?=)
    läser företagsekonomi, och ja, det var kul i början men nu börjar det bli tråkigt, bara massa exjobb tjafs kvar nu, går trögt:)
    men som sagt, snart är det över och sen är jag mammaledig i ett år så jag har tid att fundera ut va jag ska söka för jobb:)
  • Fröken Ela
    mamma10och12 skrev 2011-12-06 15:27:20 följande:
    Åh vad roligt!
    Alla verkar vara i lite samma situation, inte så många kompisar som är gravida.
    Jag gick in i vecka 18 idag!

Vart bor ni?=)

Va roligt med så många gravida i Västerås just nu - och lite ironiskt att man gått runt och känt sig ensam i 5 månader Glad

Men nu har det hysteriska humöret börja lägga sig och illamåendet avtagit så nu kanske man vågar träffa folk oxå...   

Jag bor med min dotter på Skallberget, men min karl bor i sthlm i veckorna (lite morderna familjen här) Flört   
    "Livet blir bara så roligt som man väljer att göra det"
  • Bebisnummertvå
    Fiona84 skrev 2011-12-07 09:24:28 följande:
    tja tjejen=) du hann före innan jag hann bjuda in dig=) berätta senare idag om du fick se bebisarna=)kram
    Glad
    Fick se bebisarna Hjärta DOm mår bra, växer som dom ska, är jämnstora Glad Ska tillbaka 4 januari o kolla så att dom växer som dom ska. Fick 4 söta bilder På dom ,.
  • LillTina
    Fiona84 skrev 2011-12-06 21:42:19 följande:
    vart bor du?

ja de är roligt att prata med andra i närheten, är ganska få i min omkrets som har barn så de blir lätt ensam.

jag bor på gideonsberg.

vad pluggar du?

själv jobbar jag som Elkonstruktör.

har du börjat känna bebisen än då?

Svar på tråden Gravid i Västerås