• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • Tre solstrålars mamma

Hej alla!

Jisses vad ni hinner skriva En annan får vara glad om hinner läsa litet ibland iaf. Men det lugnar kanske ner sig efter jul. Har inget jobb då så blir kanske mer tid för fl fram till studierna börjar åtminstonne. 

En fikaträff i början av nya året tycker jag vore en toppenidé. På kvällar fungerar bäst för mig men mycket möjligt att går på dagtid också beroende på om lyckas hitta ett jobb eller ej (vilket jag hoppas på att hittar). Pluggar jag så kan jag nog gå iväg på en fikastund eller lunch en dag. 

Vattengympa hade varit roligt att prova men har inte möjlighet på tisdagar då äldsta flickan har sin discodans då. Men ingen som funderat på gravidyoga? Jag gick på yoga med första barnet och det var riktigt skönt

Förresten, kan vi inte göra en liten lista på oss så man har litet koll på vem som är vem. Kanske bara extra svårt för mig att hålla koll när hinner vara inne så sällan men litet roligt med en sammanställning. Jag kan väl börja en lista så fyller ni på om tycker det är en bra idé Kanske kan skriva listan i bf-ordning?

Medlemslista från Gravida i Västerås:

Två solstrålars mamma, 32 år, 2 flickor födda 05 & 07, Bf 19e maj 3e barnet.                

Älskar mina små trollungar
  • mamma10och12
    Bra idé med BF-listan!
    Usch, Jag är så sur över att bli flyttad en hel vecka på RUL, vet nämligen när jag hade ÄL, så 21:a maj är fysiskt omöjligt, haha. Menmen, dom får väl gå efter det. Mitt datum är 14:e maj =)

Retromamma, 23 år, 1 flicka född 10, BF 21 maj, väntar pojke
  • Tre solstrålars mamma

Retromamma: Ja jag har också blivit framflyttad vid mina två tidigare barnen och det har inte heller stämt. Mina egna uträkningar har stämt bättre eftersom vetat när haft Äl osv. Har båda gångerna fått barnen tidigare än Ul´s uträkning och bm. Jag ska på Ul på onsdag så får se hur mycket tillbakaflyttad jag blir då. Min egen uträkning är 18e maj...bm´s blev 19e maj.

Älskar mina små trollungar
  • mamma10och12
    Tre solstrålars mamma skrev 2011-12-16 11:40:36 följande:
    Retromamma: Ja jag har också blivit framflyttad vid mina två tidigare barnen och det har inte heller stämt. Mina egna uträkningar har stämt bättre eftersom vetat när haft Äl osv. Har båda gångerna fått barnen tidigare än Ul´s uträkning och bm. Jag ska på Ul på onsdag så får se hur mycket tillbakaflyttad jag blir då. Min egen uträkning är 18e maj...bm´s blev 19e maj.
    Ja, samma här sist var deras utärkning typ 5-6:e september, men hon kom 27:e på min och KUB:s uträkning
    Hoppas du slipper en jätteflytt!
  • LillTina
    mamma10och12 skrev 2011-12-16 11:33:33 följande:
    Bra idé med BF-listan!
    Usch, Jag är så sur över att bli flyttad en hel vecka på RUL, vet nämligen när jag hade ÄL, så 21:a maj är fysiskt omöjligt, haha. Menmen, dom får väl gå efter det. Mitt datum är 14:e maj =)

LillTina: 25 år, 1 flicka född 05, BF 21 Maj 2.a barnet
  • mamma10och12

• Bebisnummertvå
    mamma10och12 skrev 2011-12-16 13:38:20 följande:

Bebisnummertvå, 27 år, 1son född 07, BF 21/4 med enäggstvillingar
  • Tre solstrålars mamma

Två solstrålars mamma, 32 år, 2 flickor födda 05 & 07, Bf 19e maj 3e barnet.               
    LillTina: 25 år, 1 flicka född 05, BF 21 Maj 2.a barrnet
    Bebisnummertvå, 27 år, 1 son född 07, BF 21/4 med enäggstvillingar
  • Jeliqa

Jeliqa, 23 år, första barnet BF 18 mars
  • Fiona84

Jeliqa, 23 år, första barnet BF 18 mars
    Fiona84, 1 son 05, BF 26/5 , väntar en gosse
Svar på tråden Gravid i Västerås