• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • Tre solstrålars mamma
    LillTina skrev 2011-12-19 07:19:51 följande:

nu är de nedräkning tills på onsdag när de är ultraljud, tänk om man kan få reda på könet=)

Jag har också Ul på onsdag. VIlken tid har du? Kanske stöter på varandra där
    Jag har 13.30. 
    Älskar mina små trollungar
  • Anilo

Sitter utanför BM och väntar på att få höra raringens hjärtljud!

• mamma10och12
    Anilo skrev 2011-12-19 14:43:02 följande:
    Sitter utanför BM och väntar på att få höra raringens hjärtljud!
    Myspys!
    Jag var där kl 11 och lyssnade och mätte magen, så himla mysigt Hjärta
  • Anilo

Jag fick höra att det var skönt att höra att jag är så trygg i mig själv :)
    Det tycker jag nog inte att jag är :)

• LillTina
    Tre solstrålars mamma skrev 2011-12-19 14:42:06 följande:
    Jag har också Ul på onsdag. VIlken tid har du? Kanske stöter på varandra där
    Jag har 13.30. 
    jag har kl 9.30 så de blir tidigt.
  • Tre solstrålars mamma
    LillTina skrev 2011-12-19 15:34:35 följande:
    jag har kl 9.30 så de blir tidigt.

Ja då lär vi inte ses, haha
    Jag kanske inte ens kommer kunna åka. Ligger i influensa eller om är något liknande, hosta, feber, värk i kroppen, värk i lungorna och snuva. Sååå jobbigt. 6-åringen här hemma har nydligen legat i en vecka. 4-åringen har just börjat hosta så föbrereder mig för en jul med sjukdomar
    Bäst ställa in sig på de värsta så kan ju allt annat bara bli bättre

• Tre solstrålars mamma

Förresten. Någon mer som börjat läcka mjölk? Har gjort likadant med de andra två och i förrgår började det läcka. Inte mkt men tillräckligt för att ska kännas lite obehagligt och bli blött genom tröjan. Har gått och drösat runt i pyjamas så inte haft bh, eftersom ligger däckad hela dagarna. Men kanske dags att börja sova i bh också..

• LillTina

Usch vad tråkigt med sjukdomar. Hoppas ni alla blir friska snart. Har inte haft problem med bröstmjölken. Tråkigt att missa Ul. Jag har sett fram imot de så länge nu.

• mamma10och12
    Tre solstrålars mamma skrev 2011-12-19 20:06:16 följande:

Förresten. Någon mer som börjat läcka mjölk? Har gjort likadant med de andra två och i förrgår började det läcka. Inte mkt men tillräckligt för att ska kännas lite obehagligt och bli blött genom tröjan. Har gått och drösat runt i pyjamas så inte haft bh, eftersom ligger däckad hela dagarna. Men kanske dags att börja sova i bh också..

Nä, läcker inte, men jag ammar ju lite än också
  • Tre solstrålars mamma

Tack tjejer för krya på Fick ny tid för ul till fredag istället med hopp om att jag bättre då. Egentligen spelar det inte jätte stor roll för mig med ul. Har sett förr och känner ju kotten böka för fullt så inte alls tveksam på att gravid Har också gjort nupp/kubb redan så fick mkt bekräftat då. Kanske kan de upptäcka andra möjliga fel iof vilket kan vara bra men för övrigt kvittar det Tycker mest det jobbigt när de trycker på magen och krånglar 3D/4D vore skillnad för då får man ju se hur bebisen ser ut vilket vore kul Har inte heller problem med bröstmjölken och aldrig haft heller men roligt höra om fler som råkat ut för att det läckt lite under grav av er. Inget som är konstigt men blir ändå lika förvånad varje gång Retromamma: hur gammal är din jänta?

Svar på tråden Gravid i Västerås