• Strossel

Augustibebis 2012

Är det ok om mina hoppar med här? Plussade igår och beräknas att ha BF runt mitten av augusti! Detta är vårt andra barn :)

• Strossel

FruF- tack! vår dotter är 10 månader idag så hon är inte så gammal :) född i februari

• Strossel

Det var så alla kom på att jag var gravid första gången, för att jag inte drack på midsommar! Vet inte om jag bör ta åt mig själv där haha är jag aldrig nykter annars ?! Herregud på tal om det, har inte druckit något sen jag blev gravid med 1an. Maj 2010... Ett tag sen :)
    Har dock hunnit dricka några glas lättglögg nu innan ;)

• Strossel

Fru- ja det kan ju vara någon annan tråd med :)
    Jo det känns pirrigt och vi är inställda på att det kommer bli tufft den första tiden! Men vi har velat ha dom tätt just för att som du säger att de har glädje av det själva när dom blir äldre (förhoppningsvis haha) sen känns det som att vi kommer få tuffare med 2:an eftersom med vår 1:a har allt bara flutit på och hon har varit så tidig med allt! Hur tyckte ni att det gick med två barn så tätt första tiden?

• Strossel

Jag älskar Lättglögg/saftglögg men jag tänker inte dricka det något mer nu när jag vet att jag är gravid! Känns så onödigt!

• Strossel

Elle- det finns väl mkt som kan orsaka illamående! En del behöver småäta hela tiden/ äta mindre portioner, dra ner på fet o kryddig mat/kött/kaffe/mejeriprodukter. Svårt att säga!

• Strossel

Haha nej då fru där fick jag svar på en hel del :) ja det är bara slänga sig in i det, någon gång kommer man ju ut ;) men tänk om det blir tvillingar haha!!

Elle- jag har med ätit lchf i några månader men nu har jag börjat bli sugen på kolhydrater! Inte potatis eller liknande utan bröd!!! Helt fel ju!

• Strossel

MrsT- haha nä alkoholfri glögg är det fritt fram att dricka men nu syftade jag på Blossa lättglögg osv den är det 2,2 % i.

• Strossel

Lundin- haha din sambo har fattat vinken direkt, motarbeta aldrig en gravid kvinna! *gulle*

Svar på tråden Augustibebis 2012