Augustibebis 2012
Jag läste någonstans att viss färg kan gå över till fostret så många väntar tills efter första trimestern. Men jag vet inte riktigt hur det är! Jag vågade aldrig göra det under min förra graviditet!
Jag läste någonstans att viss färg kan gå över till fostret så många väntar tills efter första trimestern. Men jag vet inte riktigt hur det är! Jag vågade aldrig göra det under min förra graviditet!
Ja det kan vara så, jag vet inte riktigt! Och jag som verkligen behöver fäääärga håret *gah* får tänka på saken!
Gadget- nä jag tycker inte att det känns ok så jag får se lite gräslig ut i håret ett tag haha Jag klarade ju mig 9 månader sist så:)
Hejåhå- ja vi är många med barn tätt :) roligt!! Har ni barn sen tidigare eller blir det andra barnet för er med? Ni har säkert svarat på det tidigare men jag är ju halvt senil ;)
Barn sen tidigare har ni ju såklart men fler än 1 ;)
Hejåhå- Mysigt :) har du tänkt å gå tillbaka till jobbet en sväng eller är du hemma hela tiden?
God Jul till Er alla!!
Jag känner likadant- alltså typ inget! Kan hända att jag känner pyttelite värk vid livmodern någongång och lite illamående men knappt kännbart! Absolut inget i brösten... Jag är i vecka 7 (6+4)
Bullen- Nä det är säkert sant! Jag mådde illa en vecka med 1an (i vecka 9 tror jag) men annars var det inte så mycket mer, ev lite mer ont i brösten. Ändå är man nojig nu...
Är det någon här inne som äger en bugaboo donkey? Vi tittar efter syskonvagnar lite smått och det känns som att det bara är åsnan som var 90 graders upprätt sittläge?! Eller har ni något annat tips?
Naimiaen- Ja, jag har också testat den i affären och den verkar ju underbar. :) Men det är ju stor skillnad och faktiskt ha använt den ett tag. Bra, då får du återkomma med info ;)