• Strossel

Augustibebis 2012

AnnaSv skrev 2011-12-18 22:44:02 följande:
    Åh en Vilgot har jag här hemma Redan när jag höll i gravtestet första graviditeten var jag tvärsäker på en pojke. Sen jag fick honom har jag haft svårt att se mig själv som en flickmamma men har hela tiden nu sen jag plussade känt på mig att det är en flicka.. Gubben tror pojke nu men han trodde ju flicka sist.. Hoppas vi får svar i augusti

Konstigt att ens sambo alltid ska vara tvärtemot haha.. min sambo var bombsäker på pojke sist! Vilgot är ett riktigt sött namn, jag känner dock bara buspojkar med det namnet haha
  • Strossel
    FruFoxy skrev 2011-12-18 22:37:01 följande:
    Oj, glömde skriva, att även om man är färdig så har vi inga alternativ än, så det kanske inte alls blir en Dexter eller Molly som vi tänkt...och då har vi ett problem

Söööta namn :) Haha äsch då... Det ordnar sig ;)
  • Strossel
    Augustimamman skrev 2011-12-18 22:54:23 följande:
    Dexter, är det efter tv-serien om seriemördaren hehe? 

Min pojkvän älskar den serien och föreslog också Dexter men jag är mer inne på svenska "gubbnamn" :) 

Haha javisst är det, min sambo har en kompis vars pojke heter Dexter och det är lite hemskt att det finns en tv-serie om seriemördare med det namnet. Men han är sen liten Dexter ändå, pojken inte seriemördaren!

Jag gillar också gubbnamn, men man ska hitta rätt med :)
  • Strossel
    AnnaSv skrev 2011-12-18 23:09:22 följande:
    Haha då har du inte träffat min Vilgot.. Han är lugnet själv och hittar aldrig på hyss Pålitligare 3-åring får man nog leta efter.. Och det här kommer jag garanterat få ångra att jag skrev

Hahaha! 

• Strossel

Grattis Nessan22 och välkommen! Vår 1a är född 8 februari så hon kommer att vara strax över 18 månader när den lilla* kommer :)

Svar på tråden Augustibebis 2012