• Strossel

Augustibebis 2012

Mästerkatten- ser dom att det är du som har skrivit ut det?

• Strossel

Jag känner shoppingbegäret komma krypandes... Farligt!

Fruf- haha min sambo är likadan! Fast skillnaden är att han äter mer och konstigare än mig, sist skötte han även biten med att gå upp på nätterna för att äta!!

• Strossel

Trist att ni känner så arba och blomsterfröna :( jag tycker att det är svårt att hinna med alla inlägg då det är så många som skriver! Men välkomna och stort grattis :) !!!

CRob- välkommen och grattis :) !!!! Trist med illamående :/ har aldrig riktigt haft det så! Äter du någon tablett för det?

• Strossel

Sex?! Haha ja sambon får väl ett barmhärtighetskn*** då och då. Annars är det dåligt men får väl hoppas att det vänder snart ;)

Är det bara jag som har blivit piggare, konstigt nog sen jag blev gravid?!

• Strossel

Ååå en sån kudde måste jag ha! Det var en sådan jag suktade efter sist när jag såg den i en film!!

Jag fick tid för hälsosamtal på tisdag och inskrivning 2/2.

• Strossel

Stor kram till dig lacey :(

Hejåhå - när var ditt barn född? Jag har en liten här hemma på 10 månader :)

• Strossel
    FruFoxy skrev 2011-12-18 22:18:51 följande:
    Är det nån annan som tros sig känna på sig vad det är för kön på bebisen?
    Jag är så 99,9% säker på en kille, det bara känns så! Kände likadant när jag väntade sonen och även under ul så sa hon att det var en tjej. "Det kan inte stämma sa jag, hon MÅSTE  sett fel!" och precis när jag tänkt det sa hon "nej men vänta! Ja, ser ni! Det är ju en liten kille" och så zoomade hon in på snorren Med tjejerna har jag inte känt nått alls. Men vi kommer nog inte ta reda på vad det är innan den kommer ut (har bara gjort det med nr2, sonen)
    Namnen är redan klara också, och för första gången har det inte varit några problem med killnamnet! Det brukar vi ha väldigt svårt för annars, tjejnamn är ju så mycket lättare att komma på tycker jag. 

Spännande! Med 1an var jag helt inställd på att det var en flicka och jag hade rätt :)  
    Jag är ganska säker på att vi får en pojke den här gången. Tittar bara på pojknamn, det är ju så roligt haha Fast jag tycker att det är svårare med pojknamn Obestämd

• Strossel
    FruFoxy skrev 2011-12-18 22:26:38 följande:
    vippan:
    Ja, visst är det svårt med pojknamn! Är det några som kommit upp på "kan tänka mig-listan"? 
    Hemma hos oss? Ja det är en del..
    William, Adrian, Arvid, Vilgot, Albin, Malte, August... men det är ju skitsvårt! Sen vill jag inte att nästa barn ska ha samma begynnelsebokstav som 1an och då försvårar det ju saken ännu mer haha

Måste kännas skönt att vara "färdig" med namnen?!
  • Strossel

Vad härligt :) Då blir hon stora tjejen imorrn. Usch jag tycker tiden flyger iväg, 1 år har snart gått sen vi fick vår 1a... helt sjukt!

Vi hade bestämt oss för ett flicknamn men velade mellan två pojknamn så det var skönt att det blev en flicka haha..
      .

Svar på tråden Augustibebis 2012