• natlup

Augustibebis 2012

Jag plussade igår BF den 12 Augusti ja å sambon firar 3 år den 8 Augusti så kommer bli en underbar present! 
    Kan knappt vänta tills UL  och få se bilderna.

När kommer ni berätta för anhöriga och kompisar? 

• natlup

Jag bor i Sthlm och undrar vilken MVC man ska skriva in sig på. Vet ni vad det är för skillnad mellan privata och de vanliga? Det finns ju 100-tals att välja mellan. Någon/några som har en bra tipps!

• natlup

Jag tog ett nytt test idag eftersom mensen skulle komma idag. Det vart ett super tydligt pluss, men får alla en nidblödning? Förra gången då ja var gravid fick jag det en dag innan mensen. Är det något fel ?

• natlup

Förlåt om jag tjatar med alla frågor men jag vet ju ingenting än så länge :p. Men mina bröst sluta ömma idag. Brukar det gå upp å ner med symptomen. Jag e i vecka 4

• natlup

Å va kul me fler syskon måste vara häftigt och se barnens förväntan å namnförslag. Detta är min andra graviditet dock fick ja missfall första gången. Men denna gånng ska de ta mig fan bli en förlossning

• natlup

Grattis till er alla nya !! Ni som har erfarenhet kring att vara gravid, vet ni vilken vecka fostret tar sig upp till magen ?

• natlup

Du är inte ensam ztrit! Jag vill bara att det ska bli v12 så det blir lite säkre så man kan pusta ut lite ifl. Men vi klarar det.

• natlup

Ja men precis, tror inte det finns en ända blivande mamma som inte oroar sig.

Ni som är gravida nu har alla ni fått en nidblödning? Känner mig så onormal för att ja inte fått det.. 

Svar på tråden Augustibebis 2012