• natlup

Augustibebis 2012

När jag spänner mig så gör det ont i nedre delen på magen`??!? e det farligt?!?!

• natlup
    AnnaSv skrev 2011-12-08 15:26:03 följande:
    Förstår inte hur jag ska kunna hålla graviditeten hemlig för omgivningen.. Mina största jeans kan jag inte längre knäppa, innan tappa jag dom.. Ingen tröja jag har kan dölja magen.. Och jackan kan jag knappt knäppa heller.. Får isolera mig några veckor ;)
    Jag har samma problem! Jag vill bara skrika ut till allt och alla. Vilken vecka är du i?
  • natlup
    AnnaSv skrev 2011-12-08 15:38:33 följande:
    Natlup: tror jag är i vecka 5+4 skulle nästan vara pinsamt om folk visste om att man var gravid och sen få veta att det bara är v. 6. Vill att 15 veckor ska springa iväg så man "får" vara tjock och rund om magen ;)
    Jag är själv i vecka 5 (4+4) och har redan börja känna mig uppsvullen och fått en hård mage Tungan ute 
    Ja men nu tror ju folk att man har pluffsa till sig:P
  • natlup
    lovisen01 skrev 2011-12-08 16:20:02 följande:
    Har precis varit på mvc, det blev nåt missförstånd när jag bokade tiden. Även fast jag skrev att det skulle vara inskrivning så var det ett hälsosamtal. Men eftersom jag har barn sen innan, och var på inskrivning i somras så körde vi inskrivningen idag istället för bara hälsosamtal. Känns halvskumt, är ju bara i v7. Fick tid för rul med, 2/2. Är ju evigheter kvar :p
     åh vad kul med rul ! Även om det långt dit så har du något att se fram emot! 
  • natlup

Ja ska steka ägg nu får gulan vara lös eller måste ägget vara helt stekt ?

• natlup
    Augustimamman skrev 2011-12-09 13:48:15 följande:
    Ok, hittade den nu så jag lägger till mig själv sen. :)
    Hur lägger man till sig någon som kan förklara?
  • natlup
    Naimisen skrev 2011-12-09 21:59:29 följande:
    Lacy- De är tur att alla gillar olika ;)

Natlup- Har inte vart där än. 27/12 blir första besöket. Men alla ja känner som gått där är nöjda. Ska du gå där?
    Jag har oxå tid en 27 kl 9.00
  • natlup

Nej jag ska till de på söder kl9:) är super nervös inför första mötet. Första gången lixom :p

• natlup

när köper man en vagn? Vilken  månad kommer ni köpa vagn? Har ni tänkt på bilbarnstol? Ja kan inte bestämma mig för om ja vill ha en sån dära som man kan bära med eller en sådan som sitter fast i bilen så får man ta ut bebisen?

Svar på tråden Augustibebis 2012