Augustibebis 2012
Tänkte bara kolla med er. Vi har redan börjat prata om föräldrarledighet. Är vi lite tidiga eller har ni oxå börjat planera sånt?
Tänkte bara kolla med er. Vi har redan börjat prata om föräldrarledighet. Är vi lite tidiga eller har ni oxå börjat planera sånt?
När folk frågar er vilken månad ni är i. Säger ni kalendermånaden eller graviditetsmånaden? Jag har så svårt med det där. Jag vet själv inte vilken månad jag e i, 4 eller 3 ?:P
Nu när alla vekar ha gjort kub test så blev jag oxå sugen på det. Jag vill veta om mitt barn är friskt. Ni som har gjort det har ni fått betala för det ?
Är det någon mer som känner av hjärtklippning? Blir jätte lätt anfådd och kan inte prata i telefon samtidigt som jag går..
Bör man kontakta barnmorskan?
tack så jätte mycket för era svar! känns så mycket bättre nu!
Tänkte kolla lite med er om valet om bilbarnstol. Ni som har erfarenhet vilken/vilka rekommenderar ni? Ni som ska köpa de för första gången har ni bestämt er för en modell?
Ser att det pratas om namn. Gu va svårt det är! Vi har pratat lite och det lutar åt en liten Leo om de blir en pojke. Blir det flicka står det mellan Olivia och Alice. E det någon här som har hyrt babyskydd till bilen via försärlingsbolaget ?
måste bara rekommendera en underbar salva som funkar strålande mot torr hud eller mot munsår.. Libero zinc cream för barn.
Helt underbar salva/kräm nu under förkylnings-tider när man snyter sig väldigt ofta så blir man ju lite extra torr på näsan. Denna salva fungerar alldeles strålande!