• natlup

Augustibebis 2012

ooj! det var ju super billigt! Jag ska nog göra samma sak nu när rean börjar närma sig! 
    men hur fungerar storlekarna? Passar de under hela graviditeten?  

• natlup

ska köpa mina första mamma leggings idag 99 kr på hm billigt å bra!

• natlup

Är det någon mer här som har fått en hård å svullen mage? Hur mycket jag än försöker så går det inte att dra in den :p

• natlup
    Stövelkatten skrev 2011-12-07 10:33:15 följande:
    Jag är faktiskt lite orolig för den stora, stora magen... Kan det betyda att något är fel? Och ja, jag vet att tarmarna svullnar osv, men det beror fortfarande på en graviditet. Hur som helst, den är ju så väldigt stor! Känns lite jobbigt... Och extra jobbigt förståss att den inte går att gömma.
    Min mage e likadan. Den är jätte svullen och hård. Folk har redan börjat kolla lite på. Som du sa så går det inte att dölja det så bra. Men jag kan tipsa dig om Mamma-leggings från H&M, super sköna!

• natlup

Vad är tidigt ul? När gör man det?  Är det vaginalt eller inte?

• natlup
    avokado88 skrev 2011-12-08 12:08:36 följande:
    Hej allihopa och tack för ert stöd!

När jag var på jobbet idag så kom det mer blod, sen började jag få ont i magen så jag gick hem tidigare..
    På väg hem kändes det som att det forsade! Fast det var inte så mycket som det kändes. När jag kom hem så satte jag mig på toan och då kom det ytterligare mer!

Just nu har jag som en fruktansvärd mensvärk... Hoppet är såklart ute, detta var ett missfall tyvärr :(

Men jag önskar ett stort lycka till till alla här!
    Lycka till i fortsättningen 
  • natlup
    jordgubbsylt skrev 2011-12-08 12:45:08 följande:
    FruFoxy: glömde säga att jag bor i stockholm ja, i bagarmossen söder om stan. Och vilket sätt av bm att dra bort plåstret sådär! Speciellt om det var det första hon gjorde i ert möte.

Jag är hungrig och kan äta hur mycket som helst känns det som.... försöker hålla mig på mattan dock för jag vill helst hålla en rimlig viktuppgång.
    Är i samma sits som dig! Kan äta hur mycket som helst. Spelar ingen roll hur mycket man äter efter 15 min är jag hungrig igen.

Har ni fått några cravings än då? 
Svar på tråden Augustibebis 2012