Augustibebis 2012
hur är det att ta ett lerbad när man är gravid?
hur är det att ta ett lerbad när man är gravid?
Jag har gått och blivit beroende av apelsinjuice. Det är det ända jag får ner mig nu för tillfället.
Ni som gjort VUL gjorde ni det på BVC eller någon annanstans.. Jag ringde till Mamma mia och de vill vänta tills jag går in i vecka 9..
Nu vägar jag mellan att göra ett KUB test eller inte... Vågar man det? Tänk om det inte blir så som man har tänkt sig? Vad gör man då?
Jag i e vecka 6+2 och jag mår super illa på morgonen. Som tur är så har jag inte börja spy än men det är inte långt ifrån.
Köpte akupunkturarmand på Apoteket med hopp om hjälp men hjälpte inte så jätte mycket
Jag ringde SÖS för att boka VUL men fick ett konstigt bemötande. Hon kunde boka in en tid men då skulle jag göra abort..
De gör inga VUL om man tänker behålla barnet..
När jag ringde till sabbatsberg och förklara min sits så sa hon att de inte var några problem så fick tid den 12 januari.

HJÄÄLP jag fick jätte skum flytning??! Lite som klister i konsistensen.. Tror den var lite gulaktig.. men var inte säker..
HJÄLP!! Är det missfall?????"?
nu kom det en mensliknade smärta på vänster sida... Är jätte nojig nu.. Ringde Sjukvården nu och de sa att jag skulle avvakta. Det är inte så lätt tyvärr..