• FruKå

Augustibebis 2012

Tack alla ni! Är vaken än och regelbundna värkar. Funderar på att duscha o göra mig iordning ifall detta fortsätter. Har ca 40 min till sjukhuset.

• FruKå

Grattis grizabella!!

Och jag somnade i natt med mobilen i handen!! Klockade värkar i en o en halv timme och de kom med 6-7 min intervaller.. Låg och väntade på nästa värk och det var så häftigt när den kom så punktligt nästan... Hoppas dom gjorde lite nytta och fortsätter snart,, är lite småöm nu bara. Är det här vanligt nån som vet?

• FruKå

Grattis tant ljusgrön, och kul att du delar med dig av hur det gick

Mammsen jag hoppas du har rätt ;)

Blir bm för mig idag med. Kanske kan hon känna eller se hur det ser ut där i hönan. Hatar undersökningar men frågar hon så säger jag ja.

Helt ot nu, är så arg på mig själv för jag har lyckats spräcka glaset på phonen... Nytt ärju snordyrt

• FruKå

Åh.. Vilken vecka är du i ellenbmt?
    Är oxå makalöst trött på allt nu! Inte mycket man orkar.. Hoppas du hittar på nåt att pyssla med så tiden går..kram

• FruKå

EliHei, jaha har inte tänkt påt, tack :)

Ellenbmt, fy fan vad jobbigt :( ...

Bm idag sa att lillen inte är fixerad ÄN! Men hon var inte säker...hade en mycket hårdhänt tjej! Det var förhoppningsvis sista besöket. Blev ingen koll där nere. Sd kommer med jämna mellanrum och gör ont trots alvedon och varmt bad. Ska försöka sova nu ifall det blir värre i natt..,

• FruKå

Då är vi två frufoxy!! Hade i natt som klinga av och de började komma idag på dagen igen. Ligger nu som en klubbad säl med sd från helvetet, haha.. Men himla irri när de bara försvinner från att ha varit regelbundna.

• FruKå

Bullen, vad otäckt när en så liten blir sjuk. Hoppas han blir frisk snart! Kram

• FruKå

Haha änt det skönt så säg, kampis :) såna ggr är det bra o ha intressant skithusläsa. Fast jag erkänner..brukar ta med er rätt ofta på toa.. Frukost.. Lunch... Asg

Svar på tråden Augustibebis 2012