• FruKå

Augustibebis 2012

Åh vad ni bakar! Kanske lär man göra något. Frökex! De lär ja kolla upp! :) Bullar äter jag bara upp så ett par kladdkakor och äppelpajer tror jag att jag ska göra någon dag.

Härligt Bullen att äntligen få komma hem!

• FruKå

Grattis sommaren till nio år! Vi firar oxå nio år, fast den 10e, när bebis är beräknad... Kom jag på nu!!! Tiden går fort...

• FruKå

Alltså nu börjar det kännas mysko! Har inte gjort mycket idag men har haft sd heela dagen, som gör ont! På eftermiddagen kunde jag inte ens lugga pga värk i svank och ljumskar. Det hugger till ordentligt då och då och nu när jag ligger i sängen känns det som att det molar, sticks, hugger och drar både fram och bak :/ Skön smärta ändå, om man kan säga så..

• FruKå

Angelica1991; oj det är lång tid det. Vad ni är starka! Men var inte ni på väg att få åka hem eller minns jag helt fel? Vill hon inte andas alls utan hjälpen?
    Kram

• FruKå

Oo frustrerande ninime!!

Och inatt har jag inte sovit många timmar. Som jag skrev om "värkarna" igår kväll så fortsatte jag ha riktigt ont med sd fram till för en timme sen... Jaha.. Det vart ju så spännande alltihop! Och varför i allsin drömmer jag kåtdrömmar 2a natten om amerikanska simmare?? Slut med os tittandet :-/

• FruKå

Lycka till astro!

Ja undrar om ladyhumm har bebbe?

Sov Halvdant fram till nu... Och det onda är tillbaka. Jag som lär till affären.. Sja jag flåsa som en lungsjuk gamling.,

Challelotten, helt sjukt men jag vill också se slem, haha :)

Hehe de drömmarna var helt ok jämfört med otäcka förlossningsdrämmar..

• FruKå

Jösses ellen vad du grejjar! Kom hit sen o fortsätt Men såna ryck kan jag få ibland oxå. Synd inte idag. Var just tvungen att moppa kök för jag tappade en tallrik med katt tonfisk som skvätte överallt :( så jag tog hallen å och köket igen men det stiiiinker blääää!!! Gammal insjö luktar det.

• FruKå

Grattis astro!

Bullen, fy fan jag ryser, att det får gå till så? Hoppas nu hon blir anmäld eller nåt.

Svar på tråden Augustibebis 2012