• FruKå

Augustibebis 2012

Grattis saftmedbulle!!! Jag har bytt nick; var bez imena igår :) Ifall ni undrar!

• FruKå

Ellenbmt; det får du göra Sommaren12; jo visst jag känner oxå sd på vissa ställen och inte hela magen jämt! Nu bara i nedre magen t ex :-/ Sitter o suger på en iskall alkoholfri carlsberg medan jag har målarkramp. Är så sugen på att måla något.

• FruKå

Huh lät inte kul med blodpropp?!
    Lycka till och hoppas du blir bättre snart!

En fråga, konstant mensont i svanken, o ilningar under naveln, är det förvärkar?? Åh jag vet att ni diskuterat det men jag minns inte. Känns som att jag går av när jag ligger i vår alldeles för mjuka säng :/

• FruKå

Vilka härliga män ni har
    Idag drog min till biltema och ringde sen och frågade om jag ville ha cykeln jag tittat på, en svart enkel kärringhonda. Gulle.. Den är superskön!
    Sen kikar han på babyattiraljer på blocket när han har lunchrast bl a... Hehe.

Idag har vi ännu en härlig dag! Sitter vid syrrans pool i varsin solstol o wordfeudar o grejjar, ungarna är glada o badar.
    Och jag är rund och röd som en tomat med chokladsåsspill på linnet.. So fresh!
    Mensvärken i ryggen sen några dagar sitter i än :-/

• FruKå

Så spännande nu när det verkar va dags för många men jobbigt när det verkar gå segt..
    Själv trodde jag vattnet gick imorse när jag hostade till. En rejäl pöl i brallan..

- bez ( ifall ngn missat )

• FruKå

Sommaren12, kan mkt väl varit så, men det luktade inget! Uuh det är hemskt när man känner en nys är på g i affären t ex :-/

Hejja katten!!! Hoppas det är på riktigt nu :)

• FruKå

Svipp, blä skicka ut han till soffan

Själv är man i säng äntligen! Agerat chaffis åt högljudda hungriga brudar. Såg två stora älgar vid vägen, 4 rådjur o en hare, värsta zoot nu i gryningen

är pigg och har förvärkar o sd o sängen är föör mjuk. Hur ska det här gå :-/

• FruKå

Grattis katten!!!
    Och grattis any 19877!!

Åh så roligt att läsa när man vaknat!

• FruKå

Ellenbmt; jag hoppas det är början på något,så har jag oxå! Inatt trodde jag att det var dags men somnade o nu inget... Jo lite småmol..

Har just cyklat ca 5 km o känner inte ett skit nu heller...morr...

Svar på tråden Augustibebis 2012