Augustibebis 2012
Gjorde just en svalkande järnrik smoothie., så god!
Hallon
Blåbär
Jordgubbar
Pressad citronsaft
Citronmeliss
Persilja
Laktosfri mjölk o vaniljyougurt
Gjorde just en svalkande järnrik smoothie., så god!
Hallon
Blåbär
Jordgubbar
Pressad citronsaft
Citronmeliss
Persilja
Laktosfri mjölk o vaniljyougurt
Grattis sally!!
Sommaren, sånt papper fick vi med men igår kväll skrev jag ett eget, också tack vare hummingbirds.
Sen skrev jag en till min man, vad ska man kalla det då.. Äh ett papper med saker punktvis... T ex under inga omständigheter titta ner i kötthålet, inte ta kort, inte klappa mig på huvet mm... Haha.. Skitlarvigt men jag känner annars att jag kommer skälla ut han så brevet var bättre. Skrev med små bokstäver på slutet; lovar att inte lämna dig min fru även fast du brölar som en ko, fiser som en gammal elefant eller skiter barnmorskan i ansiktet... Undertacknas.. Namn osv..
Känns som det enda jag skriver nu är ; spännande. Men ellenbmt; hoppas du slipper plågas länge till.. Spännande ju kanske är bebis!
Tur ni alla finns här så man har något varje dag att läsa o se söta bilder på alla små.
Drömde inatt att jag höll i min lille. Gårdagen bestod endast av sd kändes det som. Går in i v 38 imorgon. Shit vad tiden ändå gått fort.
Lijon, hoppas ni hittar på ngt kul i sthlm, kan tyvärr ej komma m tips. O hoppas du hittar en snygg mysdress!
Ellen: va tråkigt, bli " lurad" sådär, hoppas d kommer igång snart igen!
Ninime: oj vaa? Vilken fot :0 hoppas d snart e dags för dig med.
Jag har fått nå jäkla allergisymptom... Kliar i svalg, öron och ögon. Nässpray hjälper inte och jag nyser hela tiden! Wtf?? Bara det inte är missekatten
Grattis karo77 och Jloow!!!
Jösses va bebisar det trillar in, ska bli kul o se i bildtråden!
Grattis noli och nettan!!!
Förvärkar i natt och idag... V 38 idag och min gissning att lille ska komma idag e nog heelt fel.. Men åh vad jag hoppas på riktigt onda värkar nu.. Dessa förvärkar gör mig bara skitnödig!
Fy satan va jag är rastlös. Allt är gjort här hemma o jag vill åka o handla o klämma på lite toppar o tröjor till mig. Kan ju faktiskt gå över tiden så ska jag va preggo en månad till utan bekväma kläder så vette fan va jag gör. Går naken? Hmm ingen lust att åka själv o karln ska se formel ett senare.. Suck...
Grattis till slemproppen som gått ellen
Grattis juliette! Och lycka till imorrn tesdy!
Sitter vid min egna lilla strand ensam o njuter av solen o äter bananer.. Dags för mat känner jag :/
När ska boandet ta slut eg? Städade altanen och rensade blommorna. Tömde källarn på 25 kg skit i säckar. Skurade tvättstugan och tom torkade av sköljmedelsflaskorna!? Det vart sånt väder, haha.
Provade även att skruva på bröstvårtorna som nån skrev... AJ!?? Hur tusan klarar man att amma?
--------------------------
Hejåhå; tänker på er, och hoppas innerligt du snart får hålla din gosse och att han blir frisk fort!