Augustibebis 2012
Lacy- De är tur att alla gillar olika ;)
Natlup- Har inte vart där än. 27/12 blir första besöket. Men alla ja känner som gått där är nöjda. Ska du gå där?
Lacy- De är tur att alla gillar olika ;)
Natlup- Har inte vart där än. 27/12 blir första besöket. Men alla ja känner som gått där är nöjda. Ska du gå där?
Natlup- Karlaplan eller? Ja ska dit kl 8
Godmorgon!
Jätte duktigt av er som slutar röka. Blir alltid upprörd när jag ser gravida eller föräldrar med barnvagn som röker.
Illamående som vanligt. Står på -2 kg sen plusset. Känns som de borde stå +2 istället så mkt som jag äter.
Även fast de inte är kul att gå upp, känns de inte nå bra att gå ner heller de är ju åt fel håll.
Och bebisen behöver ju näring
Ari- Brukar sällan stressa upp mig över vad som står på vågen. Ägde inte ens en våg innan jag blev gravid sist.
Men ja tycker de är skönt att kunna ha koll.
Framförallt nu när de är så att bebis ska ha näring.
Är verkligen ingen sån som skulle banta bara för att jag inte vill gå upp.
Sen är de alltid trevligt att se kilona försvinna efter förlossningen. :)
Elle- Gick inte heller upp så mkt i början, 13 kg totalt vilket kändes okej. Samlade inte på mig så mkt vatten den gången heller.
Väger nu mindre än innan den gången med.
Men jag tror som du att de är nog lättare att samla på sig vätska på sommarn.
Bullen- Nej, de är ju så latar man med maten straffar de sig. Ser till att alltid ha något snabbt hemma som jag kan stoppa i mig för att få energi att fixa något ordentligare.
Är också sugen på att berätta för alla, men jag får hålla mig ett tag till.
Bullen- v7 eller 6+3. De närmsta gemensamma vännerna kommer få veta nästa lördag då vi ska på julmys hos en av fam
Familjerna, och alla andra tjejer är gravida.
Sen får våra familjer veta i jul.
Bullen- 5+0 till 5+6 är vecka 6.
Sandrina- Jobbar i kista men eftersom mitt kontrakt går ut i årsskiftet och jag inte vet om jag får stanna längre valde jag karlaplan. Får jag längre kontrakt byter jag.
Har hört att den i kista är bra. Har 1 väl som gick där.
Tror att du får vänta för de är många som vill gå, och den i kista är inte lika stor som de andra.
Carolines- Några ombyten beroende på tillgången till tvättmaskin.
Tunnare variant då de är sommar, men långärmat och långa ben. Även solhatt kan va bra även fast man inte ska utsätta dom för direkt sol.
Är de väldigt varmt så har man ju inte så mkt kläder på hemma.
Ett mjukt lammskinn skulle jag också rekommendera, de är varmt om de är kallt och luftigt om de är varmt. Så de är perfekt.
Men äkta, för dom i syntet fyller inte samma funktion.
Filt, mjuka små frotté handdukar.
Det mesta går som sagt att köpa när man upptäcker att de behövs.
De är också bra att tänka på att köpa saker som går att tvätta i 60, då de är svårt att få bort allt som kommer från en liten ny bebis annars.