Augustibebis 2012
Vippan- Okej tråkigt. Men de finns möjlighet att kolla privat eller hur? Hur mkt kostar de där ni bor?
Vippan- Okej tråkigt. Men de finns möjlighet att kolla privat eller hur? Hur mkt kostar de där ni bor?
Elle- De är dom tre de står mellan, UJ duo, UJ duet och bugaboo donkey. Har provkört alla och de finns ju för och nackdelar med alla. Hade en bugaboo cameleon tills Neo blev 1 och var nöjd med den förutom hjulen, bytte till en UJ Swift som jag älskar, blir de en bugaboo nu så säljer vi den annars behåller jag den som singelvagn.
Grattis lilla parveln, och välkommen!
Anna- Ja de är ju sånna saker man måste tänka på med. Nu har vi ingen hund, men man ska få plats med vagnen i bilen också.
Det är så otroligt svårt att veta innan man haft vagnen ett tag.
Anneh- Dom är fina, klassiska. Mitt krav på vagn är framförallt svängbara framhjul (förutom att ja nu ska ha syskonvagn).
Kör på att plocka upp babyskyddet från källarn som sonen hade, maxi cosi carbiofix
Mästerkatten- Gick inte på mama Mia sist, men nästan alla vänner går eller har gått där och där får man veta om dom kan se.
Buggan var min första vagn, var supernöjd ända till vintern.
Jag är glad att donkeyn har större luftfyllda hjul.
Anneh- De förstår jag. Här är de ju mest asfalt. Hade Urban jungle haft en vagn man kan vända mot sig hade jag rekomenderat en sådan för dom är kanon både i stan och offroad.
Vippan- Tror bara att de är teutonias som har små hjul, de andra syskonvagnarna har stora. UJs duet har medelstora iofs.
Jloow- Har kanske inte jätte mkt, men känner oro över sonen som kommer vara 2 år och 5 månader när bebis kommer. Hur räcker man till?
Ari- Sjal och sele är guldvärt. Har både och hemma. Underbart när man vill ha händerna fria.
Elle- Älskar min mountain buggy swift. Den blir ju inte lika lång som UJn. Men den funkar på alla underlag.
Köpte inte den förän sonen var 1, så då kändes de ok att ha honom framåt.
Den känns inte alls lika ranglig som bugaboo cam.
Lacy- Jag kan väl inte påstå att jag tycker den är jätte fin. Men jag har hört att den är bra, och de jag gillar med den är att man kan höja och sänka sitsen på den, så kan kan ha barnet högt upp, måste vara skonsamt för ryggen med.
Elle- Är sugen på en bee med. Har funderat på den som singelvagn om jag köper någon UJ, men den funkar Inge vidare på vintern va?