Augustibebis 2012
Vi har sex precis som vanligt, varken mer eller mindre. 
Vi har sex precis som vanligt, varken mer eller mindre. 
Åh, jag gjorde det igen... 20 min på toaletten! 

Men kanske en snabbis på toan skulle pigga upp då?
Liten bebis, 9+3 enligt maskinen. :) sambon verkade mycket rörd. Knodden rörde sig lite där inne, allt såg bra ut. Bild kommer sen, nu ska jag ta blodprov.
Äh, sluta prata om sushi! Jag gillar inte ens sushi och blir jättesugen!!! 
Det verkar som att många är hemma av olika anledningar, stämmer det? Jag känner verkligen med er som, liksom jag, jobbar vanliga 8-5-jobb och dessutom mår jätteilla! Just nu sitter ju jag på "avbytarbänken" och kan såleden flexa mina tider lite, plus att jag inte kräkts så mycket.
All cred till er som biter ihop och gnetar på! Se bara till att ta er själva på allvar, det är ju inte meningen att man ska jobba på och samtidigt kräkas flera ggr om dagen... trots att graviditet i sig inte är en sjukdom kan man ju bli bra dålig av att vara gravid.
Vakande i morse med jätteont i ländryggen, precis ovanför svanskotan och ut mot sidorna.... googlade lite och tydligen kan det vara ett tidigt tecken på missfall när man har ont i ländryggen?!?!?! Usch känner mig orolig nu! Eller kan det vara så att jag också känner av tidig foglossning?? Hade inte alls något problem med det i förra graviditeten, någon av er som har någon aning?! Har inte ont i magen än alla fall men vet inte om det behöver betyda något.
Suck, all denna oro....