Augustibebis 2012
Vi kommer dela föräldraledigheten, jag ska försöka amma så jag har första 6 månaderna, sen delar vi veckorna i några månader, sen har sambon 6 månader själv. Eller nåt sånt. :) Men att båda har lika mycket tid med barnen känns självklart, trots att en av oss tjänar mer. Den har ju dessutom större FP, så glappet blir knappt kännbart.
FruFoxy skrev 2011-12-18 15:05:40 följande:
Arba:Jag har försökt googla på det men får inte upp nån bra länk till en sida där de visar hur de ligger. Men om du googlar på bilder så kan du se skillanden på pannbjudning och ansiktsbjudning.
Sen är det tråkigt nog graviditetssnuva jag har då det enbart är svullna slemhinnor och inget snor eller så. Dessutom har jag varit såhär sen jag plussade 3+4 (nu i 6+2) och ingen förbättring eller försämring alls. Och haft denna täppa med alla tre tidigare barn så jag känner igen symtomen. Men då har de alltid kommit mot slutet.
Så det är bara bita ihop och hoppas det går över av sig själv snart och inte håller i sig till slutet. Vill ogärna ta nässpray då det är beroendeframkallat. Undrar om det finns nån som inte gör en beroende...?