Inlägg från: eightythree |Visa alla inlägg
  • eightythree

Augustibebis 2012

Ingen sömn här heller. Diskat och fixat frukost till barnen och nu har jag just lagt mig en stund. Hoppas man kan vila lite iaf innan dagen drar igång. Så trött nu att hushållssysslor och handla mat gör mig gråtfärdig. Blä!

• eightythree

Lindapernilla: haha ja man undrar ibland

• eightythree

Har ni något bra sätt att skingra tankarna. Kan inte släppa att jag vill att lillan ska komma hellst på en gång! Hur spenderar ni dagarna/skingrar tankarna och alla små "tecken"?!

• eightythree

Grattis Tjockisbullen och hejja Ellenbmt!!! Vad spännande!

Här funderar jag om det närmar sig med. körig mage och tror proppen kom igår. Hoppas faktiskt i denna olidliga väntan att den inte kommer under morgondagens dygn då min 3åring fyller den 28:e. före eller efter midnatt innan och efter den 28/7 är ok. =) Vilka krav va?! haha! Har dessutom ingen chaufför ikväll heller, då det är "hemvändarhelg" och jag skickade iväg sambon på grabbgrillning ikväll. =) Ouups! Bara att hålla tummarna nu för ett dygns lugn - motsatt till mina egentliga önskningar...haha!

• eightythree

Ninime: oj och aj vilka fötter!!! Tänk vad underbart när det försvinner sen!!!

Har kalas för vår treåring nu idag. Han är överlycklig för sin nya trehjuliga sparkcykel och pruttkudden. De andra sakerna spelade ingen större roll

Själv är jag i skick att rensa magen fortfarande. Mer vätska och tycker att tom näsan är svullen nu, haha! Mycket "floppade" nere mellan benen så till och från är jag nervös att vattnet ska gå . ( så har det börjat med de andra barnen). Men inte idag helst :-S

• eightythree

Issan: bm sa att magnesium var bra mot kramper i i fötter och ben. Bra med extra tillskott men har ej provat själv...

Kul upplevelse att flytta utomlands några år!

• eightythree

Styrkekramar till er Hejochhå! Kan inte sätta mig in i hur tufft det måste kännas. Håller tummarna stenhårt för er!

Själv har jag 15 dagar kvar till Bf. Har varit ute på promenad även idag och tog en kopp hallonbladste i förmiddags. Är ruskigt fylld av vätska och magen börjar vara ivägen lite för mycket vid wc besök. Vilar mig en stund nu och ska ev med sambon och äta+bio ikväll. Är grymt sugen på asiatiskt eller strips och bea!

Vill att lillan kommer nu! Har gått igenom bb väskan idag igen med! Längtar så!

• eightythree

Bella: låter likt proppen? Kanske fick lite hjälp efter sammandragningarna? Har också fått delar av proppen som kommit mer dagarna vi haft sex...?

Svar på tråden Augustibebis 2012