Inlägg från: eightythree |Visa alla inlägg
  • eightythree

Augustibebis 2012

Sommaren:
    Ok! Ja jag får väl använda den några gånger och känna efter. Bebisens saker är ju mindre, både kläder och blöjor. Kanske får växla beroende på vart jag ska och med vilka av barnen jag har med. Hmm

• eightythree

Hahaha! Ja, försöka att dra in magen i smala utrymmen eller trängda situationer är en klassiker som inte funkar alls, även om förhoppningen är att det ska göra det. kul att vi är otympliga tillsammans!

• eightythree

Sommaren:
    Instämmer med Ellenbmt, blöjhink inget måste! Se bara till att ha påsar för att lägga blöjorna i så du kan knyta ihop separat för doftminskning.

• eightythree

Ni som pratar förlossning, förberedelser, brev osv. Jag har jättesvårt att sätta mig in i detta då mina förlossningar gått otroligt snabbt innan. Har inte hunnit med något mer än lustgas och sen har barnet varit ute och jag så i chock att de gjort vad som behövts för efterarbetet. Sambon har dock blivit erbjuden att klippa navelsträng och undersöka moderkakan. Tänker bara om denna gång är helt annorlunda och vad gör jag då? Som jag sa, vet inte vad jag ska göra för att förbereda mig. Har läst på om smärtlindring och har akupunktur och tens som alternativ, men ja... Misstänker att det är fler än jag med många funderingar.

• eightythree

Vilken fart med händelser och inlägg idag då! skönt att alla oroligheter verkar lösa sig!

Håller med om att inte känna sig som världens bästa mamma just nu. Tänder till för minsta lilla men kan samtidigt vara glad för småsaker med. En riktig bergochdalbana! Barnen vet ju så väl vilka knappar de kan trycka på med för att få reaktion också.

Nu ska jag kolla tvätten och sen se om TVn funkar. Har flyttat och det har strulat i en hel månad, men nu ikväll fick jag ett mail om att det borde fungera. Underbart om jag kan slänga mig på soffan en stund ikväll!!!

• eightythree

Så fort barnen är i sina sängar så försvinner den sista energin ur mig. Har planerat att fixa och göra ordning en massa grejer men får ingenting gjort istället... vill ha energi! Måste ju försöka prova ut något att ha på mig på midsommar också! ð??? ð??

• eightythree

Nu vart jag också sugen på Belly bandit. Har ni testat tidigare? Får den plats under vanliga kläder?
    Drick mkt vatten överhuvudtaget för att rensa ut slagg och vätska som annars lagras i kroppen.
    Ha en bra dag! Nu ska jag väcka barnen och sedan fira midsommar på jobbet- sista arbetsdagen innan låååång ledighet! Väldigt blandade känslor!!!

• eightythree

Så! Då var "gammelvagnen" också hemma efter utlåning på ett år, vilket betyder att jag har en -04 Brio duo classic och en p

• eightythree

Li Jon: Åh! Njut av fotmassagen och hoppas du kommer på bättre tankar!

Svar på tråden Augustibebis 2012