Augustibebis 2012
Härligt nini!
Härligt nini!
Grattis Ninime! Skönt att allt gått bra!
Grattis oxlebo!
Hinner inte kika in lika ofta längre men ser att det fortsätter att röra på sig! Själv har jag 3:e dygnets hormoner som spökar och ömmande sprängfyllda bomber. Amningen gör ont men vi verkar ändå göra rätt så det är väl uppstarten som bidrar. Är purlean eller vad den hette bra? Vart köper jag den? Var på på återbesök idag och allt ok. Hon är så nöjd och bara äter och sover hittills. Är det av intresse att läsa om förlossningen? Tänkte om man ska skriva ihop förloppet även för oss augusti -12 or? Hur gör alla?
Grattis till lillan, detgodalivet!
Stort grattis FruKå!!!!
Här är länk till min förlossningsberättelse
http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b129564.html
=))
Blomsterfröna: Så var det för mig sista tiden.
Grattis Issan och Aprilia!!
Här har jag gått med mjölkstockning under dagen. Ingen hit!!! Lillan är vaken och mer snurrig mellan 20-24 typ. Resterande tid på dygnet äter hon ca var 4 h i snitt och sover bra. Är i otakt med produktion och efterfrågan.... Lite att jobba på. Imorgon blir det Bvc och 2 v kontroll.
Snuttig skulle det stå
Peppkramar till alla i väntans tider!!! Och stort grattis till er som fått era små!
Hinner inte läsa/ skriva om dagarna längre så det blir lite då och då som jag tittar in. Nu har jag en liten med magknip i famnen som inte vill eller kan somna till ordentligt + att jag är i fas 3 i mjölkstockningsförloppet. Svårt att hinna ta hand om bröst samtidigt då. Skönt att jag fick antibiotika idag alla fall, nu kan det väl förhoppningsvis bara bli bättre!
Har det skapats någon fortsättningstråd?
Ah, såg nu!