Augustibebis 2012
Ninime; låter som du har det tufft nu. MEN vad det känns nära när du skrev v. 38!!!! Nu är det ju på riktigt nära!!!
Ninime; låter som du har det tufft nu. MEN vad det känns nära när du skrev v. 38!!!! Nu är det ju på riktigt nära!!!
Jag har laddat ner en app till iPhone som heter "värkar". Finns olika sorter...
Sömnlös natt so far... Var nyss upp och fixade tånaglarna. Kom på att det kan vara skönt med fina fötter.
natt knaserier! Mår illa och har molvärk i rygg + kli i fötterna som påverkar sömnen...
Vad är Bigbaby? Ngn kedja?
Aha, då är jag med
Hoppas du fick lite mer sömn Ellenbmt. ð??¸
Ja boandet pågår för fullt! Nu har jag just bakat två rulltårtor till frysen inför bebisfika och sönernas födelsedagar som allt kommer att inträffa inom en tre veckors period! Tänkte göra mördegskakor och bullar med så är det bara att plocka fram när det är kalasdags.(men inte idag) Då behöver jag vara fixa saft, kaffe och grädde till bakelser sen
Kan inte heller vara still under fm, men är loj under em, men då är det bara att kämpa i familjens tempo med lek, mat, tvätt osv. Som nämnt tidigare färgar jag vagn nu och fixeringen tar verkligen tid. Nu börjar tålamodet sakta försvinna från projektet...
Ellenbmt: ja klart att vi har det olika, men utifrån vår egen situation är det jobbigt för alla ur egen vinkel, oavsett!
Spännande Ninime!!!
Har varit ute och promenerat i två timmar med minstingen. Pumpat däck på vagnen, ätit calippo och passerat lekpark. Men ack så skönt att återigen vara hemma och inne nu när det är grymt kvavt ute!!! Äpple och päronbitar svalkar gött!
nu sitter jag och degar i soffan och försöker hämta kraft till kakbak i em. Hoppas svärmor kommer förbi med förvaring till lillans kläder så jag kan pillra med att sortera allt fint sedan med.
Jag har också en del sammandragningar och förvärkar i perioder. Vissa stunder känns det som huvudet är halvvägs ut mellan benen så det ska bli kul att höra vad vikarierande bm säger imorgon på kontrollen ang bebis läge. Det känns som att hon ligger långt ner nu vilket gör att städningen blir lidande när jag inte fixar att plocka leksaker och annat från golvet längre...man skulle ha en sån där gripklo att plocka med
Ska in till bm nu strax. Blev både barn och Karl lös till i em- vad göra? Blir stressad och vet inte hur jag ska prioritera - så van är jag att vara ensam för tillfället
Bm besök v 35+0 eller v36 (v 33 inom parentes bortsett från kommentar om huvudläge.
Sf 32,5 (32)
Blodtryck 113/68 (115/64)
Fosterljud 144 (147)
Huvudläge Rörligt (huvud nedåt, fötterna mot höger revben och rumpan mitt uppe).
Nästa gång ska vi skriva sammanfattning av förlossningsbrev. Ska även få låna tens maskin från sjukgymnastiken då om jag vill.
Nu ska jag vila lite innan grabbarna kommer hem- blev otroligt trött av att ta en sväng på stan! Kul att träffa på en vän som tyckte jag såg så pigg och fräsch ut, vilket inte är min bild av mig själv riktigt