Augustibebis 2012
Tack för era svar. Det blir rätt varmt runt 30 grader. Så tror jag avstår och doppar fötterna istället! =)
Tack för era svar. Det blir rätt varmt runt 30 grader. Så tror jag avstår och doppar fötterna istället! =)
Angelica1991 - Hoppas att allt går bra för er. Styrkekramar till er
Jag e inte heller rädd iför förlossningen. Jag e mer rädd för alla sprutor än själva födseln. Dock vill jag verkligen ha ett eget rum så ja kan få vara själv med både bebis å pojkvännen.
Hur det blir med besök på BB e jag lite kluven till. Jag orkar inte med att hela släkten ska komma. Hur e det med att hålla bebis. Måste man låta besökarna hålla i den nyfödde? Kanske lite dumt å säga men ja vill inte bebis ska läggas i alla famnar några timmar efter födseln.
Imorgon är det dags för 3D/4D Ultraljud. E lite nervös. Hoppas att allt ser bra ut och hon vågar visa sig
Jag har en liten fråga. Hur ska man bädda sängen? Ska man bara ha lakan eller ska man ha någon typ av galonmatreal på madrassen innan lakanet?
Mina fötter gör jätte ont på morgonen. Känns som man precis tagit av sig 30cm höga klackskor som man haft på sig hela dagen. Sen gör det även jätte ont i mitt bäcken direkt när jag vaknar men går över efter en liten stund..
Rocktherebell- jag beklagar :(
Mina bäcken gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Smärtan kommer efter man har suttit ett tag och ska resa sig å gå.
Går som om jag hade bajsat på mig. Funderar på att ta hjälpa av kryckor men det känns mycket bättre i bäckenet efter ja gått en stund.
Någon mer som har hål i naveln? När jag tittar på hålet så går det inte ens igenom naveln längre. Har två hål som e typ en halv cm ifrån naveln. Så det ser ut som ja har piercat mig i magen, kommer detta återgå till en naveln eller kommer de se ut som ja piercat magen istället :P