Augustibebis 2012
sommar83:
Usch vad ledsen jag blev nu när jag läste det sista du skrev! Stackars lilla barn!
sommar83:
Usch vad ledsen jag blev nu när jag läste det sista du skrev! Stackars lilla barn!
Har precis hämtat de minsta och de hade haft riktigt roligt på förskolan idag, och det märktes att de hade saknat varenda pryl, kompis och fröknar! Nu slappar vi i soffan och kikar på lite barnprogram, snart ska jag laga middag. Idag blir det kycklingwok, såååå sugen! Vad ska ni äta idag?
lills:
Jag har inte gjort en enda gynundersökning förutom då runt bf av olika anledningar.
corinnel:
Det där lät inte speciellt kul! Vet dock inget om man får bli sövd och opererad under graviditet.
ellenbmt:
Har de möjlighet att utföra vul/ul på det mvc du valt? Om inte så kan du alltid söka privat. Och har de det så är det bara att fråga din bm.
mammsen:
Går det inte att söka på typ eniro eller så efter det?
Hur går det för tvillinggraviditeterna föresten? Vi hade väl två stycken i tråden som har dubbel uppsättning, eller var det fler?
Var det nån som gick på mamamia på Karlavägen här? Eller som varit där?
Undrar om det är nån portkod eller så dit? Vet att det var det till den på söder..
Tack för svaren sommar83 och naimisen!
Tack MariaOstling!
Blir alltid så stressad när jag inte varit på ett ställe förrut, men nu känns det lugnare
Det verkar himla bökigt med alla regler hit och dit med fp. Även om jag får lägsta nivån rakt igenom så är jag så glad att slippa pussla och räkna och försöka förstå nått som man nästan måste vara raketforskare för att förstå. Nåja, nästan iaf.
Mariaostling:
Bra att du sa det!
Om man ska göra ul, vart går man in då? Är det 58 då också?