Augustibebis 2012
alba06:
Åh, då är det vackert hos er idag! Vart befinner ni er?
alba06:
Åh, då är det vackert hos er idag! Vart befinner ni er?
Ellenbmt:
Varför måste du gå på den intervjun? 14 mil är ju ingen dröm att åka varje dag om man ska till jobbet! Finns det inga andra kockjobb (usch, vad jag tänkte på nått snuskigt nu) i närheten?
Håller tummarna att du inte mår illa under intervjun!
mästerkatten:
Låter som ett jobb där huvudet måste vara på skaft
Roligt att du får säng och hela rubbet! Snälla kolleger du har
mästerkatten:
ellenbmt:
Du får peta dig i näsan och vara allmänt oförskämd under intervjun så får du säkert inte jobbet
Ellenbmt:
Det låter som du förbrett dig väl! Toppen! Hoppas du mår riktigt illa också så du inte behöver fejka nått, tala gärna om att du är gravid också!
Och skulle det vara så bedrövligt att du får jobbet så kommer jag självklart köpa en dammsugare! Eller varför inte två? Skulle behövas då vi har tre våningar och orka släpa dammsugaren upp och ner hela tiden!
Bullen:
Åh, det är jag så sugen på! Var det gott??
Har inte ätit det på säkert 6 år, och hamburgare från donken var det 3 år sen jag åt och även det är jag så sjukt sugen på. Men vet att jag kommer ångra mig så fort jag sättet tänderna i det. Har en släng av matfobi och inte kan äta mat som jag inte vet vad det egentligen är. Folk hatar att bjuda mig på middag
FruA85:
Grattis och välkommen!
Vet inte om det är så viktigt under just kub-testet, men oftast vill de att man ska vara lite kissnödig innan för då puttar urinblåsan upp livmodern och det blir lättare att se. Men vid kub-testet är barnet ganska stort och borde inte vara svårt att se ändå.
Dina tankar är så vanliga. Tror varenda kotte går runt och har samma tankar som du även om de inte skyltar med det. Det kommer säkert gå jättebra!
Mina tankar är på rullning idag, satt nyss och tänkte på dop...? Herregud. Kan väl få klämma ut barnet innan jag börjar fundera på sånt? Men är man planeringsmänniska så är man!
Ska ni döpa? Vi har gjort det med de andra tre men denna gång tror vi nog att vi faktiskt skippa det och kör på namnfest istället. Dopklänningen kan ju ändå tas på och brodera in namnet på.
mästerkatten:
Lät gott! Har bara testat med samma röra fast med gräddfil istället för creme fraich, men antar att det smakar nästan likadant?
För oss har det varit pga tradition men det känns inte bra att sjunga och lyssna om Gud m.m när det strider mot allt man tror på.
Hur har ni gjort annasv? Namnfest? Hur gick det isåfall till?