Augustibebis 2012
Har varit ledig idag, var till läkaren och allt såg bra ut, hon lyssnade även på hjärtljud. Alltid skönt att höra hjärtljud, men speciellt nu då blödningarna äntligen har slutat (för denhär gången, hoppas jag inte behöver ha fler). Jag hade visserligen lite socker i urinen men jag gissar att det beror på limsan och tårtan från helgen. Men de ville ändå att jag skulle kolla upp det på nytt nästa vecka. (Hade inget förhöjt sockervärde i blodet).
Var också på lite shopping, jag kan ännu ha mina vanliga kläder men jag ville kolla lite vad det finns för utbud i vår stad ifall magen plötsligt skulle börja växa snabbt. Köpte ett par byxor och två tröjor. Kunde inte låta bli att titta lite på babykläder och babysaker också, men vi väntar nog till våren/sommaren innan vi börjar köpa något.
Här i Finland har vi RUL i v.20-24 för att de ska kunna se om det finns något hjärtfel, ifall något fel skulle upptäckas kan det isåfall innebära att de planerar in så att man far till någon av de större sjukhusen i landet för förlossning. Jag har fått en tid 5.4 är då i v.20 men jag ska ändra den tiden så att min man också kan komma med, så det blir antagligen följande vecka.
lite skrockfull är man ju nog, men jag ville ju ha på en fredag så att min man också kan komma med, och det kändes inte som en vettig orsak till att skjuta på det ännu en vecka till 20.4, så det fick bli 13.4 resultatet blir nog detsamma ändå 
Dyrt blev det, och inte vet jag riktigt vad jag har handlat heller. Fick för mig att jag skulle baka brownies, så jag köpte choklad, några brownies har det inte blivit istället sitter jag och mumsar på chokladen. Kan väl säga som så, mitt illamående tycks ha gått över och nu lär det inte ta länge innan jag får användning av mammabyxorna jag köpte. Jag tycks vara bottenlös just nu, visst jag äter hälsosamma saker också, gjorde en stor sallad och åt upp hela och frukt äter jag också mycket av, men där emellan choklad och godis 
.