-
En av mina vänner fick också en son igår, på skottdagen, men mitt på dagen =) Så nu har dom en födelsedag den 23/13 och en skottdagen. Bra tajming för barnen... eller inte =)Naimis skrev 2012-03-01 09:06:36 följande:En av mina bästa vänner fick en dotter i natt 23.42, på skottdagen och allt. -
Natlup - jag vet faktiskt inte, har inte frågat henne. Men jag skulle gissa att det reggas 29/2 det är ju ändå ett datum, även om det bara är var 4e år. Sen får de väl välja o fira innan eller efter =)
-
haha... kanske är så man ska tänka...Ellenbmt skrev 2012-03-21 11:07:42 följande:Kampis- stackare! Finns lusten ändå där? Sydde klitoris sist men har full känsel.. Känner att nu när jag är tjock, blek och flottig i håret, så tryter min lust, men är stressad att lixom knulla ikapp det jag kanske kommer sakna sen om jag blir sabbad där nere... :) -
Jag tror Ellos har några mammabyxor i färg.
-
Naimis - grattis på födelsedagen.
-
Jag har inte heller gjort det än, tänkte göra det när det gått halvvägs, borde bli kring påsk. Men får se vad dom säger på RUL.Kampis skrev 2012-03-22 11:45:40 följande:Jag har inte outat mig på facebook än, ska göra det 1 april! :D
Ska ringa chefen imorgon, är skitnervös...
BARA 1 Vecka kvar till RUL... jippiieee -
Gadget - ungeför som det du beskriver, en håll-liknande känsla långt ner på höger sida har jag lite till och från, får det ofta när jag är ute och går. Men det går oftast över ganska fort, men igår hade jag också ont nästan hela dagen, kände mig uppblåst och spänd, känns som om jag stretchar magen konstant. Jag har pratat med mina vänner (som varit gravida) och de flesta tror att det är att magmusklerna håller på att dela sig och att det som känns som håll är ligament som drar ut sig eller släpper. När dom delat på sig så kommer det smälla till och växa tror dom =)
Idag känns det mkt bättre, så det går väl i vågor, men det brukar iofs alltid vara värre på eftermiddagarna och kvällarna. -
Jag har inte heller känt nåt än, är i v.20, men är inte så (jätte) orolig för det, har hört mig för bland vänner och det har varierat från v.16-22 innan de känt nåt.
RUL om 8.5 timme, dags att sova, men lite nervös är jag allt... -
Svipp - jag är i v. 19+4 o har inte känt nåt alls ännu. Men i torsdags visade RUL en rörlig tös, nu är det mitt första men jag tror inte du ska oroa dig. Min bm sa att det kan ta till v25 innan man känner nåt.
-
Jag känner precis likadant. Har en liten nedräkningskalender här på jobbet. Nu har jag 12 veckor (4 av dom är kortveckor) kvar att jobba. Vill att det ska bli sommar NUU!! Har noll motivation. Jag var rätt less på mitt jobb redan innan jag blev gravid så nu har det ju inte blivit bättre i och med att jag vet att jag ska gå hem och sen vara hemma i minst 14 månader och sen får vi se om jag söker mig nåt annat eller hur jag gör. Som tur är tycker min sambo om sitt jobb och är egen företagare vilket innebär att jag får ta de flesta föräldradagarna då han kan vara hemma ändå vissa dagar och jobba mer andra speciellt på vintern (han är golftränare).Albasmamma skrev 2012-04-16 09:20:31 följande:Ellenbmt: kanske är så, fick för mig att det var nån sort man inte skulle ta.
lovisen: jag känner samma som dig, har väldigt svårt att motivera mig på jobbet. Har 10 veckor kvar till semestern och längtar så. Rent fysiskt går det bra att jobba, sitter på kontor så har inget tungt arbete utan det är motivationen som är det stora problemet.