• FruFoxy

Augustibebis 2012

Binniboo:
    Åh, jag beklagar!!  

• FruFoxy

ellenbmt:
    Varför köper du inte en egen doppler, typ angelsound som många i tråden har?

Bullen85:
    Sådär har jag känt de senaste dagarna också, hoppas på att det bara är växtvärk. 

• FruFoxy

Naimisen:
    Wow, grattis!
    Och jag tror inte att en graviditet är ett hälsoproblem, det är ju ett tillstånd som går över med tiden

• FruFoxy

Vi har kommit fram till att vi också ska ta reda på vad det blir. Jag är egentligen mot det men min man vill, dessutom har vi bara kollat könet med en av våra tre så jag får väl lov att ge med mig  
    Jag hoppas på en pojke så blir det jämnlikt här hemma (men en tjej är såklart välkommen också!). 
    Åh, jag undrar så vem denne krabat är, ser ut och kommer vara! Våra barn är väldigt olika varandra, hur kommer denna vara? Så sjukt spännande!

Jag har en läskig hunger idag. Eller, jag är inte hungrig så magen knorrar utan snarare känns som jag har extremt lågt blodsocker. Åt en ganska stor frukost, gick en promenad och när jag kom hem skakade hela jag som man kan göra när man har lågt blodsocker, och även om jag nu ätit lunch så går känslan inte riktigt bort. Kanske får äta lite till...

• FruFoxy

bullen:
    Går man inte in i andra trimenstern i v. 14+? Det har jag för mig att man gör, men jag kan ju ha fel  

• FruFoxy

Mästerkatten:
    Här är en till som kan vara riktigt hemsk ibland Min man har ett tålamod större än jorden, tack och lov. Men brukar be om ursäkt flera gånger om dagen när jag väl är på mitt snälla humör

• FruFoxy

blomsterfröna:
    Roligt med fler som väntar fyror! Mina är 9 år, 4,5 år och 3 år, flicka, pojke, flicka. Tror denna är en pojke men det återstår att se under ul! Kan man ju iaf hoppas, inte alltid de ligger rätt om man ska kunna se Ska ni ta reda på könet innan eller väntar ni tills den stora dagen?

• FruFoxy

Jannonym:
    Klart man får hoppas lite mer på ett speciellt kön! Vi hoppas på en kille men för det skulle vara roligt med två av varje. Ska ni ta reda på könet vid ul om det går?

Anni 79:
    Så kände jag också när trean låg i magen, och gör så även nu denna gång. Men allt går bara man vill!

Svar på tråden Augustibebis 2012