• FruFoxy

Augustibebis 2012

Jora minsan, det var faktiskt en liten filur i min mage! Alltså, jag tror jag är så glad att jag spricker! Är redan så kär i den! Alltså, jag ska bli mamma igen! *tårarna sprutar av lycka* hur gick det här till?!

Fick massor av bilder och även till mobilen och mailen, mamamia är så bra! 

• FruFoxy

Marmite:
    Tack!
    Bilderna fixar läkaren/bm om apparaten kan skriva ut bilder

• FruFoxy

Sandrina:
    Vi fick 4 bilder för 50 kr, dessa bilder skickades även till minmail och en utvald bild till våra mobiler (mms:et ska i vanliga fall kosta 100 kr men fick det på köpet

• FruFoxy

05091112:
    Jag hoppas verkligen du får bra besked imorgon, och vart blödningarna kan tänkas komma ifrån! 

• FruFoxy

Åååh! Haha, måste ju bara få dela med mig av lite mer glädje. Hade fått bilderna från ul på mailen och såg att en av dem är en inspelning! Så på den ser man när hon vinklar lite så man får se bebisen i olika vinklar och hur hjärtat slår. Kommer man nånsin kunna sluta se sig mätt på sånt?? *lycklig*

• FruFoxy

Oj sista meningen blev lite konstig Men tror nog man förstår ändå vad jag försöker få fram

• FruFoxy

Det är riktigt ruskväder här idag! Spöregn och trist. Hur är det hos er?
    Ringde till förskolan och sa att vi stannar hemma idag, vill inte ut i det här, hu! 

baraen:
    1,5 kg är ju inte så farligt! Du har gått 1/4 av graviditeten snart ju.

• FruFoxy

ellenbmt:
    Härligt att se nån med samma goda aptit som en själv!  

• FruFoxy

Ellenbmt:
    Det kommer säkert gå över med den överdrivna hungerkänslan och då jämnar det ju ut sig, kan man väl hoppas iaf!
    Jag har aldrig varit såhär överdrivet hungrig med nån av barnen och gått upp 11, 12 och 12 kg med de andra, bävar för fler kg än så för jag är en kort tjej och alla kg ser ut som det dubbla på mig  
    I värsta fall får vi väl peppa varandra att komma i form efter bebisarna är ute! 

Svar på tråden Augustibebis 2012