Augustibebis 2012
Lilja85 skrev 2012-08-13 09:40:59 följande:
41+0... 35kg+ å bristningar som äter upp mig
Dock inte minsta tecken på att nåt kommer hända. Idag är ingen bra dag för humöret å självkänslan. Blir nog å gömma sig under täcket hela dagen...Usch, jag känner igen mig.... Fick ett sms från en kär väninna... med endast ett frågetecken i.... och jag svarade "ingen bebis än, jag lovar att meddela dig när något händer". Hon bad om ursäkt för att hon tjatar... och det är just det jag upplever att det är. Nu vill jag ha min bebis. Svärmor och svägerskorna gick över 10 dagar med sina barn (sammanlagt 9 barn)... så jag ska väl inte klaga.
Jag sätter på radion, lyssnar just nu på Radio 1, som finns här i sthlm, just nu är det Eva Ruz som pratar och det är klart, vissa saker gör inte att man känner sig bättre till mods, men det är skönt ibland att höra andras problem, så att man glömmer sina egna...
Min sambo sms:ade mig, och sa, ta ditt isvatten (lägger 5 dl flaskor i frysen så att de blir riktigt iskalla, supergott) och sätt dig nere vid vattnet, försök att njuta av dagen.... Så jag sprang ut i trädgården lite snabbt, plåtade lite blommor i trädgården, bänken vid vattnet och min räddning, isvattnet! (Jag vet att bilder inte hör hemma i denna tråden, men bryter traditionen lite)...