Augustibebis 2012
7eHimlen; Trist att det blev så när ni fastnade för lägenheten. Det är alltid så att det i slutändan är säljen som i slutändan avgör till vem och till vilket pris de vill sälja, s.k. fri prövningsrätt. Men tycker att mäklaren hade kunnat sköta det snyggare. Han hade iaf kunnat framföra ert bud i så fall till säljaren och sen lämnat ett besked till er. Håller tummarna för att det snart kommer ut en lägenhet till försäljning i samma område som ni vill och får köpa!
Idag har jag fyndat en babysitter, i går babyskydd så nu känns det som att det mesta är klart. Ska bara inhandla nåt paket blöjor. Ang. amnings-BH som det tidigare diskuterades i tråden. Jag har köpt 2-pack från Lindex, visserligen inte väldens snyggaste men väldigt sköna. Kan vamt rekommenderas.
Naimis: SKönt med semester, jag är redan avverkat en vecka och det är verkligen skönt att slippa stressen på morgnarna och sittandet hela dagar. Lite avis dock, jag hade också önskat mig en sån chef och såna arbetskollegor. :)
Jag har blivit tokförkyld och sonen har 39,4 i feber nu i kväll. Usch, hoppas det ger med sig snabbt.