-
tack för tipset!ullis1990 skrev 2012-04-25 20:14:40 följande:LiJon: jag har också 2st jobb. Jag ringde till FK och bad dem att skicka ut dubbla papper :) -
Märkligt det där med matsuget fast ändå inte. Känner absolut igen vad du menar, har det varit så för dig hela tiden? För mig började det ca v.16-17 och innan dess hade jag inga som helst problem med mat..Ellenbmt skrev 2012-04-27 19:56:02 följande:Åh! Vad ni gottar er!
Tack för svaren förresten!
Hemma efter en heldag på gastronord mässan i Stockholm, trött som en klubbad säl, helt utslagen i soffan! Sugen på ingenting, men ändå lixom, mat begär! -
Tur att man har er! Man lär sig något nytt varje dag och bara den senaste veckan om föräldrapengstillägg, att man ska komma ihåg att man har två jobb när man söker föräldrapengar (!) och hur man ska göra för att få ut pappans 10 dagar på smidigast sätt.
Ska bara komma ihåg att få tummen ur och skicka in min moderskapsintyget... och fixa den där jäkla e-legitimationen så man kan mecka på försäkringskassans hemsida. Någon mer som har både nordea och mac och som fått skiten att funka? (kanske inte riktigt hör hit, men ändå)
Mumsar just nu lite godis och sockerkickar stackarn i magen, haha -
tack för svar, det känns ju skönt att veta att det inte är jag som är helt hjärndöd då. Jag ska trakassera Nordeas support tills de fixar det..lovisen01 skrev 2012-04-27 21:55:18 följande:Sandra1983 - min syster har Mac och Nordea och har aldrig fått e-leg att fungera. Lite halvjobbigt, men det måste ju gå på något sätt. Nordea kanske har en support man kan fråga? Jobbigt när grejjer krånglar... -
hrmm... jag har firefox och har tom beställt en ny, lite mindre dosa. Det enda som föreslås är att jag ska aktivera genom bankomat, men det funkar inte heller (har självklart provat...). Åh, att det måste strula så mycket!Gadget skrev 2012-04-27 21:58:29 följande:Efter massa strul med Mac och Nordea fick jag det att funka till deklarationen. Kommer inte ihåg exakt mer än att man inte kan köra över Safari utan behöver Firefox vilket kan laddas ner gratis. Det ska gå.
-
Funkar det inte att köra med mammaleggings? Det är ju höga och håller in lite grannHejåhå skrev 2012-04-27 22:20:35 följande:Någon som har sett shaping-byxor för gravida, liknande Spanx?
Är så trött på mina lööööv handels, men vill ha trikåklänningar och liknande.
, i vilket fall så blir det inte ett "veck" vid dina lööööv handels. Finns att köpa för 99 kr på HM
-
haha, jo det är klart att det beror på hur mycket "överflöd" man harHejåhå skrev 2012-04-27 22:27:40 följande:Sandra: Näe, jäklarns tajta leggings i så fall. De måste ju suga in och hålla skiten på plats :)
. Eller hur tajta klänningar man vill ha
-
Fru Elle: jag ska genast göra ett nytt försök!
-
ÄNTLIGEN! Tack Fru Elle, jag hade ju aldrig startat programmet Personal och nu funkar det, jippie!
-
Kul att se era namndiskussioner. Problemet med att vara lärare till 8-9åringar är att många av namnen som jag tycker är fina är "upptagna" av mina elever. Får försöka fundera ut något bra ändå, har också en sambo som gärna ratar mina förslag, men som inte kommer med så många egna
. Vi fick ett tråkigt besked förra veckan och det är att en stor del av sambons jobb kommer att bli uppsagda (och även han). Nu har han bara arbete till sista juli och ingen a-kassa efter det... Fattar inte hur vi ska klara oss, eller det vet jag att vi inte kommer att göra. Har försökt att trycka undan oron ett tag, men det är svårt och just nu ser jag ingen lösning..