• Lindhaz

Augustibebis 2012

Grattis Isaochbel :) helt fantastiskt!! Sommaren- så himla härligt att höra att det går framåt :D jag hejar !!

• Lindhaz

Härligt mammsen ;P de förvånar en ibland!! Haha. Nä tror inte heller att studsmatta är det bästa, då kan jag gunga på på min pilatesboll! ;) lycka till ni som närmar er :D mitt onda börjar avta - endast ganska regelbundna SD!

• Lindhaz

Stort grattis gipsy! :) och ni tjejer som är riktigt på g, woho :D !!! Gårdagen gav något verkade de som, vaknade idag av lite brunblandade flytningar (ursäkta äckel detalj).

• Lindhaz

Usch tjejer :( jag är bara på dag 2 men jag känner exakt som ni!! Man är så less på att leta tecken och blod i trosan och allt där till :S ingen lust att träffa människor så tiden åtminstone kan gå!! Men vi har en garanti - det är vår bebis! Inom 2 veckor är vi mammor :)

• Lindhaz

Trossan : ja herregud! Min bm föreslog en hinnsvepning när jag berättade min oro för stor bebis och gå långt över tiden! :O vi har bokat in en ny tid 40 + 5 för ännu en hinnsvepning sen ska vi boka en tid på FL, tyckte jag hon nämnde! Men Hmm, du "måste" ju ha en ny tid! Ring genast eller så ring en ny mvc, berätta hur dåligt bemött du blivit, de får väl knappast neka dig :)

• Lindhaz

Haha! De kan ju åtminstone lugna sig till de e inne på sin bf vecka :P vi alla vill ha våra bebisar men inte förän de är redo!':D haha ja eller sp kolla graviditetstestet under planera barn - det gör jag ibland för att återfå den känslan man hade den kalla december dagen! :D

• Lindhaz

Jag hade gärna testet men då rinner "mjölken" till och jag läcker hela dagen plus att jag är galet öm i brösten+vårtorna! Haha

• Lindhaz

Känns ju ganska så sjukt att ligga och massera brösten!! Efter så låga positiva resultat skiter jag i läckage :p

Svar på tråden Augustibebis 2012