• Lindhaz

Augustibebis 2012

Jag ringde: de ville gärna att jag skulle ner på 3 min mellan! Så nu blir det vila så hoppas vi på de snart!! Ont men spännande

• Lindhaz

Grattis Ellen och sommaren :D blir så glad att det faktiskt händer något!! Själv hade jag täta värkar mellan kl 9-halv 5 när vi bestämde oss för att åka in! Var öppen 2 cm fick välja mellan att läggas in eller åka hem. Hem blev det 2 paninin och en värme kudde och äntligen 3 h sömn! Nu får vi se när det drar igång igen, då åker vi in och inte hem utan en bebis!! :D

• Lindhaz

Försöker sova men går inte, mår illa ( kräkt en gång :( ) och har små ont i ryggen! Usch vet inte vad jag ska göra!

• Lindhaz

Jag hoppas innerligt men med denna löjliga (kommer få igen detta) smärtan blir där ju ingen bebis! Det kan stämma, var en tuff natt!

• Lindhaz

Svipp- har du ont i magen när du får sina sammandragningar eller bara ryggen? När mitt var som värst inatt satt det mesta i ryggen bara lite känningar i mensmagen!

• Lindhaz

Dumma kropp som spelar en ett spratt !!! Visst känner jag av att det är nått på g men va fan - en hel lördag åt helvete känns de som :s sambon har inte direkt lust att färdknäppa nu när han vet att man är öppen en 2 cm iaf! Förstår ju honom men...

• Lindhaz

Svipp! Jag förstår dig till 100% , man blir så besvien! Så idag skiter jag i allt ad heter att föda så jag och sambon åker in till Malmö - malmöfestivalen pågår och de har världens godaste mat : älskar att gå där och köpa massvis! Haha. Så passar på att njuta :D sen imorgon biti är det dags för hinnsvepning igen och nu när jag är öppen 2 cm måste det ju funka! :p mm positiva jag är tillbaka!

• Lindhaz

Känns sådär att gå där höggravid bf + 5 men jag orkar inte gå hemma, blir deprimerad! :( så blev helt upprymd när sambon gick med på att åka in där nu mitt på dagen :D jag bor 2 mil utanför Malmö!

• Lindhaz

Haha ja! Så fina trosor och MF bland massvis av folk så går säkert vattnet ;D haha det hade blivit en historia!!!

• Lindhaz

Ja det kändes faktiskt bra att komma ut! God mat och bebis har nog trillat ner, haha, enormt tryck på kissen! ;P fick även en ny väska på köpet :) det var iallafall sista gången som man gick på festivalen som icke mamma och pappa! Härligt :) jag förstår det blir långtråkigt när vanan med massa ståhej med barnen finns! Haha då blev mannen din nöjd!

Svar på tråden Augustibebis 2012