Augustibebis 2012
Jag ringde: de ville gärna att jag skulle ner på 3 min mellan! Så nu blir det vila så hoppas vi på de snart!! Ont men spännande
Jag ringde: de ville gärna att jag skulle ner på 3 min mellan! Så nu blir det vila så hoppas vi på de snart!! Ont men spännande
Grattis Ellen och sommaren :D blir så glad att det faktiskt händer något!! Själv hade jag täta värkar mellan kl 9-halv 5 när vi bestämde oss för att åka in! Var öppen 2 cm fick välja mellan att läggas in eller åka hem. Hem blev det 2 paninin och en värme kudde och äntligen 3 h sömn! Nu får vi se när det drar igång igen, då åker vi in och inte hem utan en bebis!! :D
Försöker sova men går inte, mår illa ( kräkt en gång :( ) och har små ont i ryggen! Usch vet inte vad jag ska göra!
Jag hoppas innerligt men med denna löjliga (kommer få igen detta) smärtan blir där ju ingen bebis! Det kan stämma, var en tuff natt!
Svipp- har du ont i magen när du får sina sammandragningar eller bara ryggen? När mitt var som värst inatt satt det mesta i ryggen bara lite känningar i mensmagen!
Dumma kropp som spelar en ett spratt !!! Visst känner jag av att det är nått på g men va fan - en hel lördag åt helvete känns de som :s sambon har inte direkt lust att färdknäppa nu när han vet att man är öppen en 2 cm iaf! Förstår ju honom men...
Svipp! Jag förstår dig till 100% , man blir så besvien! Så idag skiter jag i allt ad heter att föda så jag och sambon åker in till Malmö - malmöfestivalen pågår och de har världens godaste mat : älskar att gå där och köpa massvis! Haha. Så passar på att njuta :D sen imorgon biti är det dags för hinnsvepning igen och nu när jag är öppen 2 cm måste det ju funka! :p mm positiva jag är tillbaka!
Känns sådär att gå där höggravid bf + 5 men jag orkar inte gå hemma, blir deprimerad! :( så blev helt upprymd när sambon gick med på att åka in där nu mitt på dagen :D jag bor 2 mil utanför Malmö!
Haha ja! Så fina trosor och MF bland massvis av folk så går säkert vattnet ;D haha det hade blivit en historia!!!
Ja det kändes faktiskt bra att komma ut! God mat och bebis har nog trillat ner, haha, enormt tryck på kissen! ;P fick även en ny väska på köpet :) det var iallafall sista gången som man gick på festivalen som icke mamma och pappa! Härligt :) jag förstår det blir långtråkigt när vanan med massa ståhej med barnen finns! Haha då blev mannen din nöjd!