• Roos26

Augustibebis 2012

Typiskt typiskt ! Har haft mycket SD nu i några dagar .... Nu har jag fått massa värk i magen oxå ... Vart orolig i kroppen hela natten å inte kunnat sova ...kände på mig detta ... Får ta Alvedon å lägga mig igen ....vill ju vara ute i solen å vill inte missa midsommar!! Hoppas de ger sig å inte blir som sist ...

• Roos26

Någon som vet, får vi äta kräftor? Å hur e det nu med räkor ? Jag har skippat dom men tycktes mig läsa här om dagen att vi får äta dem? Mmmm kommer köpa färska stora räkor å sitta å mumsa på till helgen i sånna fall!!! Sill skall de tryckas ner en massa av i morrn .... Mums!! Glad Midsommar allihopa!!!

• Roos26

Har plötsligt fått som kniv hug innefrån nedersta magen å ner i slidan. Kom plötsligt å hugger å ilar riktigt ont ca 2 gr i min. Trodde först vattnet gick eller nåt men icke. Ligger å vilar å har även kvar min mensvärk när jag ligger ner från tidigare. Någon mer? Kan de va bäbisen dom fixerat sig så de trycker på? Gör ooont:/

• Roos26

Åkte in till östra efter att men Värken å huggen inte släppte. Givetvis gav de med sig när jag var där och när jag mätta mina SD så var de som bort blåsta för den stunden. Kom givetvis tillbaka sen:/ Men tappen var opåverkad så det var skönt att veta:D huggen berodde antagligen att bäbisen sjunkigt ner i bäckenet en aning ..... Undrar om de tar bort min sjukskrivning nu för han skrev i papprena att inte var någon anledning å tro att jag skall föda tidigare som de helatiden sagt innan. Å på mÅnd ska jag träffa min mödravårds läkare igen för ev förlängd sjukskrivning .....alltid något att oroa sig för:P

• Roos26

Skinande sol å redn riktigt varmt å klockan e inte ens 08 : D Redan avklarat en mini promenad till dagis och nu ska jag lägga mig å dra mig lite innan jag ska hålla till i trädgården :D

• Roos26

Ush känner mig stressad eftersom vi renoverar huset så e de bygg killar här på dagen å massa grejer i trädgården. Vi grejar innomhus med ett rum i taget å just nu har vi dragit ut massa saker i vardagsrummet för att renovera vårt " wisky " rum, de är bara tapeter kvar nu vi måsta ha klart ikväll då vi måste vå bort allt vi dragit fram för på fred kommer de 30 st på besök :P så hinner inte städa idag för de e grejer överallt å jag har lovat att åka in till stan med en vän idag . Kan dock behövas men e tressad:P Behöver dock inte laga mat eller köpa något då vårt företag köper med allt :D Pjhuuu !!! Sen ska vi upp tidigt på lörd å åka på 30 års kalas ....kul men allt har gått i ett i några veckor nu å jag e tröööötttt :P

• Roos26

En till som e helt slut:P Vi renoverar huset själva invändigt och utvändigt har vi bygg firma. Full rulle å nu gör vi barnens rum och de e ju jätte skoj men jag gör helatiden för mycket för jag får dåligt samvete om jag vilar och sambon jobbar på.....totalt slut och vi har haft stora firma fester här å ska ha jätte födelsedags kalas nästa helg å släkt på besök mitt i allt.....Hur ska jag orka:/

• Roos26

Ååå så många i tråden som närmar sig nu ...Spännande !!! Själv e jag bars i v 32 ju :P Dock en massa SD å sjukt trött på de men har inte så mycket tid å tänka påt :P Idag ska vi fixa resten av underst eter i barnens rum sen åka å köpa tapeter :D Trött men de blir kul å välja tapet ....å våran Bugaboo Donkey har kommit å alla tillbehör :D !!!

• Roos26

Nu har vi vilat efter att grejat med bäbisens rum hela dagen plus två andra dagars arbete( massa underarbete ) å byggt igen vägg å grejer. Nu e de bara lite små tapet kvar å fondtapeten så e de klart:D i morgon e de Alicias rum som skall tapetserats, tur att vi fixat allt underarbete där redan. Helt slut, ska bli skönt att få ordning och redan igen och inreda barnens rum:D

Svar på tråden Augustibebis 2012