Augustibebis 2012
Jag kontaktade MVC 4 dagar efter jag plussade med det digitala. Vilket är 2,5 vecka sen nu. Fick dagen efter komma på hälso och KUB samtal. Ska på inskrivning imorgon och gick in i vecka 8 idag.
Gud vad ni skriver. Någon spekulerar kön, själv hade jag innan jag blev gravid en bestämd känsla att det blir en pojke till Nu är jag gravid och börjar känna att kanske är det trots allt en flicka. Förra gången ville jag verkligen ha en pojke men trodde att det var en flicka :) . Så vi får la se, denna gången kvittar det. Blir det en pojke så är det underbart för jag tror sonen får roligast med en lillebror plus att allt kan återanvändas :) . Blir det en tös så e de kul för man får en av varje och kan äntligen shopp klänningar.
Namn är nemas problemas, bestämt sen länge. En tös och hon ska heta Isabell (Emma Isabell) och en pojke så blir det Axel (Hans Axel) . Fast när det gäller pojknamnet så är sambon inte med på noterna :P
Arba: Förstår du vill berätta men välj inte julafton, bara för att din svägerska är en grinig bitch så behöver inte du sjunka till nivån att va elak. Berätta innan om du tror det kommer bli så konstigt annars.
Sitter och väntar telesamtal från bm, mår sjukt illa och kräks jätteofta så jag känner att det inte vore en jättebra idé att jobba (jobbar i butik). Lite illa om jag spyr på kunderna. Fast kan man bli sjukskriven som gravid?? Det är ju ingen sjukdom men va fan, jag kan ju inte jobba. Nåväl, vi får se vad som sägs.
Har ingen aning vad jag vägde innan jag blev gravid och ännu mindre aning nu. Tror dock inte jag gått upp så som jag spyr.
Hoppas jag får göra tidigt ultraljud för jag har sån enorm oro. Men är ju inte såkert jag får bara för det, många känner ju oro
Åh vad jag också vill på ultaljud.
Tror ni att det är möjligt för bm att höra hjärtljud när man är i 6+4?