Issan8 skrev 2012-06-10 18:08:00 följande:
Lustigt att flera andra också har nojjat över förändrade eller uteblivna rörelser från bebis idag då även jag vaknade upp 4 imorse, kunde inte känna ett skvatt från bebis vilket så klart gjorde att jag låg vaken till 6 tills jag kände lite buffar igen. Men jag avskyr när det invanda mönstret förändras. Precis som Ellenbmt beskriver, blir alldeles kall. Har fått massa kraftiga sparkar sista veckan men från idag har den lugnat sig, känner dock lite grann iallafall, men inget att oroa sig över väl?
Hur som hellst skulle jag bli bjuden på frukost hos en vän idag och det var inte vilken frulle som hellst, alla mina tjejkompisar här i Schweiz hade ordnat en superfin babyshower Vi har ju inte den traditionen i Sverige så fattade knappt va det gick ut på men de hade bakat massa gott, dekorerat hela rummet och jag fick massa underbara presenter, så himla gulligt av dom. Slänger upp bild i bildtråden sen.
Angående rakning av muffen kör jag också på känn men jag har turen att knappt ha någon hårväxt på kroppen så är inte så noga med det haha, får bli hur som hellst.
Baby shower ÄR en jättefin ide, tycker jag. Inte för presenternas skull utan för att man som relativt Höggravid blir uppvaktad och allt handlar om en själv och bebisen. Min bästa vän bor i LA och hon tyckte det kändes jobbigt att ha en registry, men många av hennes vänner där påpekade att fet nästan vore taskigt att INTE ha det, eftersom vännerna då inte alla vet vad de ska ge, och framförallt blir det en press på hur mycket det ska kosta.