Linköping maj/juni 2012
Åh, vad spännande Javli. Kanske har det redan tittat ut en liten bebis till?! Jag längtar mer och mer men försöker ändå njuta av tiden som gravid för jag tycker det är riktigt mysigt, tror nog att jag kommer att sakna magen och alla rörelser där inne när Knytet är ute. Å andra sidan får jag ju då gosa med bebisen på riktigt istället och det lär ju vara minst lika mysigt.
Så skönt att det redan är torsdag och snart helg igen, hoppas på fint väder i helgen. På lördag kommer Daniels systerson hit, trevligt. På söndag ska vi fixa lite med bilen och lite annat smått, hoppas på sol så man kan sitta ute lite också. Sen är det bara 2 veckor kvar för mig att jobba, känns konstigt att det snart är dags och det känns konstigt att veta att jag inte ska tillbaka till jobbet på ett bra tag. Även om vi tänkt att jag ska jobba 1 dag/vecka under hösten (typ från oktober) så kommer det ju ändå inte bli samma sak när man inte är där varje dag. Vi hoppas på att kunna dra ut på föräldraledigheten länge så att vi ska jobba deltid båda två fram till Knytet börjar på dagis. Vi får räkna lite på det och se hur mycket dagar vi behöver ta ut för att få det att gå runt.
Vore skoj med en ny fika snart, någon som har förslag på dag? 
Nej, dags att hämta upp tvätten och fixa lite mellanmål innan det är dags för jobb 11-18.
Ha en bra dag allihopa!!!

.