Hoppas ni haft det skönt på er semester Javli, var ni i Skåne? Dit längtar jag, vi åker näst-nästa vecka och ska vara i sommarstugan ett par dagar, ska bli skönt och kul för Frida att träffa mormor och morfar lite längre stund.
Vi har en bra helg än så länge, igår hade Frida och jag en väldigt bra dag, hon var på strålande humör hela dagen. Jag fick till och med duscha, hon låg utanför duschen och jag pratade med henne hela tiden och hon var väldigt lugn, skönt för mamma :) På kvällen var vi sen hos några grannar och åt middag, det var första gången Frida var borta på kvällen men det gick jättebra. Vi tajmade in mat, ny blöja och sovning i sjalen precis innan vi gick, dock vaknade hon såklart precis när vi satt oss för att äta men efter lite ny mat somnade hon om igen i sjalen och sov där resten av kvällen, perfekt. Idag tog Daniel henne i morse så jag fick sova en halvtimme själv, det var underbart. Efter vi ätit frukost tog Daniel Frida i sjalen och de somnade båda två, då passade jag på att gå ut en sväng, kom på att jag inte varit ute själv sen Frida var 5 dagar då jag var på Netto och handlade mjölk. Det var väldigt skönt att komma ut men kändes lite tomt på något sätt. Frida har fått åka bil idag också och det gick bra, hon satt nöjd i babyskyddet trots att hon kanske egentligen hade behövt sova. Men så länge hon inte gallskriker är jag nöjd :) Vi körde till Lambohov, har fyndat lite bebiskläder (stl 68 och 74, totalt 68 plagg för 500 kronor, det är bra pris tycker både jag och Daniel som inte är mycket för att köpa nytt "bara för att". Det var jättemycket fint som nu snurrar runt i tvättmaskinen). Om en stund ska vi hem till en kompis och äta middag, skönt att slippa laga mat även ikväll. Frida sover i sjalen, får väl se hur länge hon håller sig nöjd idag.
Imorgon kommer Fridas farmor och farfar en sväng, de ska bjuda oss på restaurang, ska äta på Wärdshuset i Gamla Linköping, någon som varit där?
Hoppas ni andra har en bra helg trots det trista vädret.
Vi hörs!!!