För en annan som har en bit att åka även till detta fantastiska ÖoB känns turen till Ullared verkligen värd tid och mil. Jag handlar mest baskläder till barnen (t-shirt, hoodtröjor mm). Underkläder funkar bra. Handlar även lite underkläder till mig själv (trosor som känns lika de på Lindex för mer än halva priset...). Annars hittar jag inte så mkt annat i klädväg. Däremot köper vi spel, elektronikprylar och annat av samma märke som finns i "vanliga" butiker, och då tycker jag att vi spar en hel del.Tycker även heminredningsavdelningen kan erbjuda verkliga fynd, men det gäller ju att sålla!
Hästavdelningen är ju också BILLIG!!! Bla hästtäcken är verkligen värt att köpa där! Köper kattgodis för halva priset, inte stora pengar att spara, men 7.90 på Ullared och 19.90 i stan lixom...Deodorant, 15 i Ullared, 23 på ICA..och många bäckar små
Ibland fyndar man massor, ibland betydligt mindre, men har fyllt förråden på förbrukningsvaror och sparat ganska mkt mot priset hemma i stan.
Dom flesta av mina vänner är trots allt ganska impade och trodde nog inte de skulle handla på sig såpass mkt. Inget för märkesbögar, men för oss som inser att går att göra roligare saker än att ha märkeskläder tycker jag Ullared är kanon!