Ms H skrev 2014-11-23 21:25:57 följande:
Jag tror att jag vet vad min nästa utmaning ska vara: att göra slut. Inte på nått förhållande alltså, utan på halvfulla förpackningar och på mat jag har hemma (isf att köpa ny). Började alldeles nyss med att leta fram den schampoflaska som verkade ha minst innehåll i sig. Det var faktiskt så lite att det bara räckte till två schamponeringar, nu ligger flaskan i återvinningen, håret är rent och jag är trött. Har också passat på att göra slut på dipen som stod i kylen 
Börjar med en månad. Nån som hänger på?
låter som en bra utmaning fram tills jul :)
Då kanske vi kan få ordning på skafferiet också.
Jag får i år kolla över vad jag redan har inför julbaket...annars köper jag alltid nytt varje år för jag har ingen aning om vad jag har i mina skåp.
Nu har jag precis fått undan allt vi handlade i Ullared igår. Det mesta hamnade i garderoben för det ska bli julklappar. Resten hamnade i killarnas klädlådor så nu är dom utrensade och påfyllda med det som behövdes. Nu klarar dom sig tills sommaren iaf. :)
Nästa projekt blir lekrummet. Ska städa lite o sen se till så att killarna iaf rensar ur en låda där då vi behöver en till det nya leksakerna efter jul