• Gostess

I hopp om en liten 2012

I den här tråden kan vi som hoppas på en liten 2012 följas åt och prata av oss....

Jag är en tjej på 27 år.
    Har en son på 4 år och nu tyckte vi det va dags att skaffa ett syskon...
    Jag slutade me mina p-piller december 2010.
    Lyckades bli gravid mars -10, men det slutade i ett missfall i vecka 6-7...
    Sen dess har vi försökt bli gravida igen utan resultat Rynkar på näsan

Så nu hoppas vi att 2012 är vårat år! 
    För vi längtar så efter en liten till!    

Hoppas vi är flera som kan skriva och följas åt!          

• Svar på tråden I hopp om en liten 2012
  • Nunnion

Tack tack! Vi försökte dock inte detta försöket, utan vi täntke ligga i efter mars att testa.. men det blev endå.. Jag är lika glad för det :D Är i vecka 5 om man ska tro på uträkningarna.. har alltid hft oregelbunden mens.. osv osv.. så,, Ja det är tidigt.. För två veckor sedan var testet negativt.. nu posetivit.. testade första i fredags.. :P

Inga symptomer än, var mer att jag har köpt på mig så många tester att jag bara ville  testa:P 

• Erics mamma

Grattis Nunnion! Våra kroppar är för underliga, när man minst anar det så blir det ett +.

Själv fick jag ju mensen som jag trodde och dessutom på sonens 4-årsdag! Jaja bara att fortsätta försöka. Närmar sig snart 2 år....suck.

• Kicko

Grattis till +:et
    här hoppas jag bara att jag kommer hem från frankfurt så vi kan ligga i. nämligen dax för babyverkstad i helgen. Strejk i frankfurt på flygplatsen så jag vet inte om mitt flyg går i morgon.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Hoppas 2012

Hej tjejer,
    Neg på bim-3 idag så trist. Känner av mensvärk så vi får se. Trött på - varje månad :(

• TessTessan

Hoppas2012 vet hur du känner dig. Har ni försökt länge? Vi är inne på 1 år nu, börjar kännas hopplöst.

• TessTessan

Sen har vi försökt 1 år men vi vart ju gravida i mars föra året men det slutade i mf i maj. så jag vet inte om vi kan få hjälp!? Kanske borde ringa ä kolla upp det. Nån som vet om det kostar?

• Jiie

Klart ni har rätt!
    Ringa bm och kolla läget!
    Vart bor du?

• TessTessan

Nyköping. Jag brukar gå på Kvinnohälsan här för jag tycker dom är bäst. Får ringa på måndag, för dom har bara telefon tid på morgonen!

Svar på tråden I hopp om en liten 2012