• alfrida

Sjuksköterskestudenter!

NKSE praktiskt och teoretisk är avklarat med godkänt resultat! Jippi!

Som jag slitit dessa åren, och nu står jag här. Det är helt sjukt. Många gånger har jag tänkt hoppa av, många gånger har jag gråtit under den här tiden. Jag har gått in i väggen, haft studieuppehåll, haft många omtentor. Men nu är jag nästan helt klar! Kan inte fatta att det är sant.

• Momalicious

Grattis alfrida! En kompis till mig la ut en bild på sin namnskylt som det står leg ssk på häromdagen. Måste kännas helt fantastiskt att skaffa en sån :)

• Momalicious

Nu har vi precis börjat sista kursen för terminen som är en psykologikurs. Så himla kul med en kurs där all kurslitteratur är så intressant att det är svårt att sluta läsa. :) sen börjar termin tre om några veckor, kan inte fatta hur fort det första året gått! Snart kommer jag också skriva här om att jag gjort NKSE.

• Chetti
    alfrida skrev 2013-12-10 21:13:02 följande:

NKSE praktiskt och teoretisk är avklarat med godkänt resultat! Jippi!

Som jag slitit dessa åren, och nu står jag här. Det är helt sjukt. Många gånger har jag tänkt hoppa av, många gånger har jag gråtit under den här tiden. Jag har gått in i väggen, haft studieuppehåll, haft många omtentor. Men nu är jag nästan helt klar! Kan inte fatta att det är sant.

Måste kännas fantastiskt! Väl kämpat, verkligen!!!
    blääääääääääää
  • Chetti
    Momalicious skrev 2013-12-10 21:52:12 följande:
    Nu har vi precis börjat sista kursen för terminen som är en psykologikurs. Så himla kul med en kurs där all kurslitteratur är så intressant att det är svårt att sluta läsa. :) sen börjar termin tre om några veckor, kan inte fatta hur fort det första året gått! Snart kommer jag också skriva här om att jag gjort NKSE.

Och jag har börjat min sista kurs på T1, vårdetik med livsåskådningsvetenskap. Tänk att jag snart klarat av min första termin, helt sjukt!! "Bara" 2,5 år kvar =D
    blääääääääääää
  • Kine81
    Mosaik skrev 2013-12-05 07:58:11 följande:

Jag trodde bedside och praktiska NKSE var samma sak Koll man har. Vad är bedside?
    Några har en till bedside och andra har NKSE praktiska som bedside. 
  • Kine81
    Momalicious skrev 2013-12-10 21:52:12 följande:
    Om de fortfarande har NKSE kvar där du går 
  • Kine81
    Momalicious skrev 2013-12-11 06:50:03 följande:
    Ska NKSE tas bort eller vadå?
    Ingen som vet vad som händer om 2-3 år 
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!