• aronnax

Sjuksköterskestudenter!

bomman skrev 2014-01-02 10:25:24 följande:
    Härligt alla ni som är klara! Jag har en hemtenta kvar på termin 1 sedan går jag på termin 2. Den första terminen har gått sjukt fort och jag hoppas det fortsätter så.

Ja, det går hemskt fort, dessa åren.
    Men kul har det varit!
  • JA77
    Vackert skrev 2014-01-01 08:11:01 följande:
    Gott nytt år! När jag startade den här tråden hade jag precis börjat sskutb och lovade mig själv att lämna familjeliv när jag blev klar. Nu är jag klar och säger tack för mig! En fantastisk tråd! Hoppas den lever vidare :) Lycka till alla studenter och grattis till er som blir klara nu!
    Är du klar nu? På två år? :)
  • Momalicious

Lite muntliga tentor plus skriftlig tenta, sen börjar termin 3 den 20 januari! Kan inte fatta att jag gjort hälften av utbildningen till sommaren. Går så sjukt fort!

• MammaTillMy11

Jag har två seminarium kvar och en tenta - sen börjar T4 och halva utbildningen är gjord. Helt galet att man tar examen nästa år!  

♥ My 110124 - http://mysansfamily.blogg.se
  • Emmeliina
    MammaTillMy11 skrev 2014-01-02 20:23:10 följande:

Jag har två seminarium kvar och en tenta - sen börjar T4 och halva utbildningen är gjord. Helt galet att man tar examen nästa år! smile2.gif  

? My 110124 - http://mysansfamily.blogg.se
    Haha ja så tänker jag också! Nu kan jag ju säga att jag är färdig nästa år, så himla gytt. Termin 4, here i come!
  • Chetti

Jag har två seminarium och en hemtenta kvar denna termin 1 och ja det har gått väldigt snabbt!

2,5 år kvar, bara att kämpa vidare

blääääääääääää
  • Imovane
    JA77 skrev 2014-01-02 19:55:30 följande:
    Är du klar nu? På två år? :)
    Läst tråden alls? 

När ts startade tråden hade hon gått ett år... Och 1+2=3, sjuksköterskeprogrammet är på 3 år... 
  • JA77
    Imovane skrev 2014-01-04 19:32:19 följande:
    Läst tråden alls? 

När ts startade tråden hade hon gått ett år... Och 1+2=3, sjuksköterskeprogrammet är på 3 år... 
    Tolkade det som att hon just börjat: T1. Men du är här igen, ser jag. 
  • Imovane

Var ett tag sedan jag var klar sjuksköterska men läser nu en vidarekurs i smärta och smärbehandling som är väldigt intressant men tufft Jobbar samtidigt 100%

• Imovane
    JA77 skrev 2014-01-04 19:43:10 följande:
    Tolkade det som att hon just börjat: T1. Men du är här igen, ser jag. 
    Här igen? 

Har inte varit här så länge... 
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!