• minoela

Sjuksköterskestudenter!

Hur noga är det att ha böckerna av exakt den utgåvan det står? Har hittat ngn som kan vara ett år äldre än det står att man ska ha, funkar det eller är det säkrast att köpa en ny? Hur har ni gjort?

• bomman

Jag köper nästan bara begagnat. Funkar fint och det finns massor av pengar att spara.

• JA77
    minoela skrev 2014-01-15 21:56:07 följande:
    Hur noga är det att ha böckerna av exakt den utgåvan det står? Har hittat ngn som kan vara ett år äldre än det står att man ska ha, funkar det eller är det säkrast att köpa en ny? Hur har ni gjort?
    Något år hit eller dit brukar inte göra någon stor skillnad. 
  • Momalicious

Enklast är att prata med kursansvarig, de vet ju. Ofta är det inga problem men ibland så har böckerna blivit omarbetade och då kan det saknas viktiga delar.

• jhk88

Igår eftermiddag fick jag ett samtal från ett nummer jag inte känner igen, svarar och är lite anonym sådär, rösten säger att vem är det, jag svarar mitt namn och hon säger då att vi har en plats på sjuksköterskeprogrammet här i Gävle till dig om du vill ha den=) JAAAA, svarade jag, har aldrig blivit så glad av ett samtal tidigare i mitt liv! Tänk att nu äntligen ska jag börja min väg mot att bli ssk!! GALET! Någon mer här som läser på distans?

Ha en bra dag alla fiinisar! 

• minoela

Grattis vad roligt!! Jag ska också börja på distans i Luleå. Spännande och superkul!

• jhk88
    minoela skrev 2014-01-16 14:01:36 följande:
    Grattis vad roligt!! Jag ska också börja på distans i Luleå. Spännande och superkul!

Grattis själv!! Var bor du? Vet du om det finns någon grupp på Facebook för nyblivna studenter för ssk?
  • Chetti
    jhk88 skrev 2014-01-16 11:58:43 följande:
    Igår eftermiddag fick jag ett samtal från ett nummer jag inte känner igen, svarar och är lite anonym sådär, rösten säger att vem är det, jag svarar mitt namn och hon säger då att vi har en plats på sjuksköterskeprogrammet här i Gävle till dig om du vill ha den=) JAAAA, svarade jag, har aldrig blivit så glad av ett samtal tidigare i mitt liv! Tänk att nu äntligen ska jag börja min väg mot att bli ssk!! GALET! Någon mer här som läser på distans?

Ha en bra dag alla fiinisar! 

Grattis!!
    blääääääääääää
  • jhk88
    Chetti skrev 2014-01-16 15:12:51 följande:
    Grattis!!

Tack!! Är såå glad!
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!