• jhk88

Sjuksköterskestudenter!

Skulle det finnas intresse för att starta en facebookgrupp för oss som startar nu vt14? Tänkte i såna fall att starta en sluten grupp:)

• minoela

Jag bor i Norrbotten ca 1 timmes väg från Luleå. Det vet jag inte om det finns. Hur långt från din skola bor du själv?

• jhk88
    minoela skrev 2014-01-16 15:19:31 följande:
    Jag bor i Norrbotten ca 1 timmes väg från Luleå. Det vet jag inte om det finns. Hur långt från din skola bor du själv?

Jag har startat en sluten grupp på facebook som heter "Sjuksköterskestudenter!" Som alla ssk-studenter, färdiga ssk och för dom som vill bli ssk kan vara med i för att hitta lite likasinnande:)

Jag bor ca: 1.5h bilväg från Gävle. Kommer att behöva åka 2.5h med tåg dit så det är en bit men med träffar 2-3 ggr i månaden så är det helt okej ändå:)
  • jhk88

https://www.facebook.com/groups/673249472727734/

Länk till gruppen på Facebook, det är en öppen grupp just nu så det är bara att gå med, för den som vill=)

• Chetti
    jhk88 skrev 2014-01-16 20:22:45 följande:
    www.facebook.com/groups/673249472727734/

Länk till gruppen på Facebook, det är en öppen grupp just nu så det är bara att gå med, för den som vill=)
    Jag vill gärna vara med och har skickat en förfrågan =)
    blääääääääääää
  • Chetti

Termin 1 är officiellt över och det känns bra! Jag har klarat av allting hitintills och det är fortfarande intressant och kul!

T2:a från måndag wihoo

Hoppas alla som tagit examen idag haft en rolig dag och att kvällen blir fantastisk! Fy fan vad ni är bra! Väl kämpat!!

blääääääääääää
  • bomman

Härligt Chetti! Här är också termin1 över. Nu börjar jag känna mig som en ssk-studerande
    Ser fram emot t2 och vfu!

• aronnax

Hej.
    Jag vill bara tacka för mej i denna tråd.
    Är färdig nu och börjar jobba på Måndag -GUUULP! Examensdagen var magisk och så hela gårdagen.

Lycka till med era studier, och ge er inte! Ni klarar detta.

• heymary

Hej alla studenter!
    Jag börjar T1 på måndag men kan inte låta bli att oroa mig över läkemedelsberäkningen redan nu, då jag vet hur svårt jag har för matte. Jag fick preciis på gränsen till godkänt i matte a & b på gymnasiet och är livrädd över att förlora hela utbildningen pga misslyckande på det här momentet. Är det någon som känner igen sig i att inte har varit bra alls på matte men ändå lyckats lära sig läkemedelsberäkningen bra genom att helt enkelt plugga galet mycket? Är det på samma nivå som matte a eller? Finns det extra hjälp att få i skolan om man skulle behöva det? Hjälp.....

Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!