• Emmeliina

Sjuksköterskestudenter!

Vår anatomi och fysiologi del är på 10 hp. Men det är första gången nu dem delat upp den i två delar. Det gjorde dem för att det var så många som blev underkända när dem bara hade en.

• mystery88
    Hjärta i norr skrev 2012-11-20 16:43:30 följande:
    Har mailat dig två av våra gamla tentor nu. 
    Tack! :)
  • MammaTillMy11

Ingen som har nån gammal tenta från "Vårdandets grunder?" :) Om alla teoretiker och grundbegreppen.. 

♥ My 110124 - http://mysansfamily.blogg.se
  • Hjärta i norr
    MammaTillMy11 skrev 2012-11-20 20:25:06 följande:
    Ingen som har nån gammal tenta från "Vårdandets grunder?" :) Om alla teoretiker och grundbegreppen.. 
    Jag kan tyvärr inte hitta mina gamla på det området.. annars hade jag delat med mig!

• Hjärta i norr

Imorgon bitti gäller det för mig, då är det dags för praktiska delen av NKSE! Blir tidigt i säng för mig ikväll och sen se till att vara pigg och utvilad och på plats innan kl 7.00.

• Kalle anka

Hej . Jag har sökt ssk programmet på mälardalens högskola i Eskilstuna . Jag har ett meritvärde på 15 i BII gruppen. Hur stora är mina chanser ? Nån som vet ??

• avocadoo
    Kalle anka skrev 2012-11-22 19:26:34 följande:
    Hej . Jag har sökt ssk programmet på mälardalens högskola i Eskilstuna . Jag har ett meritvärde på 15 i BII gruppen. Hur stora är mina chanser ? Nån som vet ??
    Kika på VHS sida, där finns statistiken. Kollade lite åt dig och det ser ut som att lägsta antagningspoäng för de som kommit in har legat mellan 15,5-16,0.
  • avocadoo
    avocadoo skrev 2012-11-22 19:38:23 följande:
    Kika på VHS sida, där finns statistiken. Kollade lite åt dig och det ser ut som att lägsta antagningspoäng för de som kommit in har legat mellan 15,5-16,0.
    Kollade bara de senaste två terminerna.
  • Kalle anka

Jag såg det :( kanske kommer in som reserv ?

Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!